Jeg har et lille problem eller vi har, hvis jeg spørger min kone :sifone:
Vores blinklys stang sidder for tæt på rattet og det er pænt irriterende når man kører.
Mit spørglsmål er så, hvordan man får det trykket tilbage, jeg tør ikke bare vride i det hvis et eller andet knækker i kontakten i ratstammen. Kan man skille det af og så den vej dreje armen tilbage mod panelet ????
Hilsen Bjæverskov :driving:
Blinklys stang.
Hmmm.. Hvis du har "telescopic" ratstamme,
Hmmm..
Hvis du har "telescopic" ratstamme, kan du så ikke bare hive rattet lidt mere udad?
Altså dreje den der drejelås løs, hive rattet ud til det passer, og spænde igen?
Claes
Hvis du har "telescopic" ratstamme, kan du så ikke bare hive rattet lidt mere udad?
Altså dreje den der drejelås løs, hive rattet ud til det passer, og spænde igen?
Claes
Den der ratstamme du henviser
Den der ratstamme du henviser til tror jeg ikke vi har på ????:confused:
Jeg har lige været ude og kigge og det ser ikke sådan ud, kunne ikke lige se hvor man kunne hæve rattet så afstanden blev større til blinklysstangen.
Hvis vi har sådan en (måske) hvor skulle det så være man justerede rattet op.
Hilsen Søren Kaj :sifone:
Jeg har lige været ude og kigge og det ser ikke sådan ud, kunne ikke lige se hvor man kunne hæve rattet så afstanden blev større til blinklysstangen.
Den der ratstamme du henviser
Den der ratstamme du henviser til tror jeg ikke vi har på ????:confused:
Lige bag rattet øverst ,vil der skulle sidde en skyde"kontakt" der løsner den øverste del af ratstammen for derefter at kunne indstille rattets tele.
MEN det er muligt der ikke er denne options på din vette Søren
mv8
Allan
Hvorfor skruer du ikke bare
Hvorfor skruer du ikke bare blinkerarmen af og giver den et buk i skruestikken, det er hurtigere end at handle i Fakta
Er det ikke lige bag
Er det ikke lige bag dyt-hornet, at den der telescop-udløser-dreje-ting sidder?
En ratstamme, der har telescopfunktion, ser sådan ud.

En ratstamme, der har telescopfunktion, ser sådan ud.
hvis du mere er til
hvis du mere er til Netto , så skal du lade blinkerarmen sidde på ,mens du giver den et knald med en hammer :p
hvis du mere er til
hvis du mere er til Netto , så skal du lade blinkerarmen sidde på ,mens du giver den et knald med en hammer :p
Hva' Allan er det sådan det foregår når en tømrer giver den som mekaniker?:biggrinjester:
Hva' Allan er det sådan
Hva' Allan er det sådan det foregår når en tømrer giver den som mekaniker?:biggrinjester:
jep også når der skal sættes tændrør i :smash: .... der går sku et par stykker til :smash::smash:, men når de sidder der ,så spiller motoren også max ...:leaving:
Ok har forstået det :troll: Jeg
Ok har forstået det :troll:
Jeg er også tømrer snart pædagog, så den får en på god"agen:party1:
Jeg skiller det af og drejer armen tilbage mod panelet :gnorsi: sådan....
Hilsen Søren Kaj
Jeg er også tømrer snart pædagog, så den får en på god"agen:party1:
Jeg skiller det af og drejer armen tilbage mod panelet :gnorsi: sådan....
Hilsen Søren Kaj
Tilbage til "Generelt teknisk forum"