Se min bil køre :thumbs:
http://s253.photobucket.com/albums/hh45/corvette436/?action=view¤t=Corvettevideo.flv
Brian
Test af Motor
-
Kæft hvor du slingrer.... :cheers2: Ellers fedt
Kæft hvor du slingrer....
:cheers2:
Ellers fedt klip. Sjovt at se spjældende i starten og når du går i andet gear :patriot:
:cheers2:
Ellers fedt klip. Sjovt at se spjældende i starten og når du går i andet gear :patriot:
læg mærke til vetten til
læg mærke til vetten til venstre .... Ja for pokker den rykker da helt vildt forbi dig Brian :smilielol5:
-
Brian Den motor virker lidt sløv.:driving: Tror
Brian
Den motor virker lidt sløv.:driving:
Tror du ikke lige du skulle få fat i en anden så den bliver lidt hurtigere:sifone:
Niels:drool5:
Den motor virker lidt sløv.:driving:
Tror du ikke lige du skulle få fat i en anden så den bliver lidt hurtigere:sifone:
Niels:drool5:
Hej Brian, Godt du har købt
Hej Brian,
Godt du har købt lidt stumper til motoren, det ville jeg også gøre hvis det var mig :respekt::respekt::respekt:
Godt du har købt lidt stumper til motoren, det ville jeg også gøre hvis det var mig :respekt::respekt::respekt:
-
Se min bil køre :thumbs: http://s253.photobucket.com/albums/hh45/corvette436/?action=view¤t=Corvettevideo.flv Brian Ja
Se min bil køre :thumbs:
http://s253.photobucket.com/albums/hh45/corvette436/?action=view¤t=Corvettevideo.flv
Brian
Ja tak, fed video :reddevil:
Hej Brian du skal bruge lidt
Hej Brian
du skal bruge lidt højer oktan, samt merer luft du må hæve den højer op
og næsen længer ned mod asfalten, dette kan gøres med vægt koldser fra en ford traktor
Jeg ved godt at jeg ikke har forstand på ræs, men du velkommen til at ringe hvis du mangler hjælp
Hilsen Michael
du skal bruge lidt højer oktan, samt merer luft du må hæve den højer op
og næsen længer ned mod asfalten, dette kan gøres med vægt koldser fra en ford traktor
Jeg ved godt at jeg ikke har forstand på ræs, men du velkommen til at ringe hvis du mangler hjælp
Hilsen Michael
Det skal du ikke være
Det skal du ikke være ked af.. Der er masser du kan gøre for at få en hurtig bil..
Det er bare op på hesten igen og få justeret karburatoren ordentligt. Der er vist et par stykker i klubben der kan hjælpe.
Du må selvfølgelig ikke forvente at du kan få en racer-vette ud af den, men den kan snildt komme til at gå ordenligt!:sifone:
Spøg til side. Fuk det er helt sygt hvad du har fået ud af en sugemotor, vetten ved siden af må godt nok synes det var en trist omgang:confused:
Den bil er for vild.!
Martedal
Det er bare op på hesten igen og få justeret karburatoren ordentligt. Der er vist et par stykker i klubben der kan hjælpe.
Du må selvfølgelig ikke forvente at du kan få en racer-vette ud af den, men den kan snildt komme til at gå ordenligt!:sifone:
Spøg til side. Fuk det er helt sygt hvad du har fået ud af en sugemotor, vetten ved siden af må godt nok synes det var en trist omgang:confused:
Den bil er for vild.!
Martedal
Hej Brian :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs: Sådan Mvh Kim:sifone::sifone:
Hej Brian
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs: Sådan
Mvh Kim:sifone::sifone:
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs: Sådan
Mvh Kim:sifone::sifone:
Så går det der ud
Så går det der ud af:patriot: Og det ser sku samtidig godt ud.........
Tilbage til "Generelt teknisk forum"