Hej webmaster
Hvorfor skal jeg logge mig ind, med brugernavn/ password
hvergang jeg bruger vores side..?
Joh...... fluebenet i "husk mig" er sat..?
Mvh Jimmy # 637
Log in
Jeg har også et spørgsmål
Jeg har også et spørgsmål til Webmaster.:dupe:
Hvad kan årsagen være til at jeg ikke kan logge ind på forsiden? Jeg kan kun logge ind på Forumsiden.
Jeg har læst andetsteds på forum, at der på forsiden ligger mere info om medlemmerne..
Vh
Padkær
Hvad kan årsagen være til at jeg ikke kan logge ind på forsiden? Jeg kan kun logge ind på Forumsiden.
Jeg har læst andetsteds på forum, at der på forsiden ligger mere info om medlemmerne..
Vh
Padkær
Vh
Padkær
Jeg har det samme problem.:banghead:
V.H.
Edel
Hej webmaster Hvorfor skal jeg logge
Hej webmaster
Hvorfor skal jeg logge mig ind, med brugernavn/ password
hvergang jeg bruger vores side..?
Joh...... fluebenet i "husk mig" er sat..?
Mvh Jimmy # 637
Jeg mener det er browserafhængigt og afhængigt af hvordan man har sat den op mht. coockies mv.
Vh
Padkær
der er desværre stadig 2 logins, på et tidspunkt vil der være en, første prioritet iøjeblikket er at få vetteshoppen op og køre som webshop med dankort interface
V.H.
Edel
det er nødvendigt at oprette sig begge steder hvis man vil logge ind både i forum og på forsiden, lidt endnu, det bliver lavet om.
der er desværre stadig 2
der er desværre stadig 2 logins, på et tidspunkt vil der være en, første prioritet iøjeblikket er at få vetteshoppen op og køre som webshop med dankort interface
Det er ok, og jeg slår koldt vand i blodet. :sifone:
Glæder mig til at gå en tur i Shoppen. :leaving:
Vh
Padkær