mini nummerplade
mini nummerplade
Lille nummerplade i 2 mm alu, 3M reflex str. 75 x 315 mm til front laves kr. 350,00
Intresseret kan maile på jens@proforma.dk
Hilsen
Bondemand
Re: mini nummerplade
Du kan bare sende mig nr. så skal jeg få dem lavet.
Jeg formoder til både for og bag??
Hilsen
Bondemand
-
Normalt ville jeg være lidt ligeglad, men jeg bliver ofte stoppet i corvetten og gerne af en rigtig paragrafrytter. Den tiltrækker åbenbart lidt (for) meget opmærksomhed
re:mini nummerplade
Det er jo ikke forsøgt at lave en KOPI. For det første er den halv størrelse(dårligt udgangs punkt hvis man virkelig vil svindle!..), den er ikke banket ud, og man har ikke efterlignet de mærker danske nr. plader har (hænderne)..
Iøvrigt er det vel ikke direkte falskneri når man ret faktisk på lovlig vis købt og betalt den orginale nummerplade...
Det er vel ikke mere falskneri end dem der indregistrere en gammel vette og derefter smider en kæmpe motor i.
Re: re:mini nummerplade
http://www.nrpl.dk/
læs og lær
Lykkemark
Man kan i yderste konsekvens kan blive sigtet for dokumentfalsk, når man kører med en hjemmelavet nummerplade.
Jeg har, ligesom de gamle fabriksracere, kørt med en hjemmelavet nummerplade på frontklappen af min MGB siden 1996, og er aldrig blevet stoppet.
Det kunne måske skyldes, at den er lavet på rigtig reflexfolie, samt at den har den rigtige størrelse, men ikke mindst, at det er den rigtige typografi vi har anvendt. Desuden har jeg den originale nummerplade liggende i bagagerummet; den er bøjet lidt, så den passer til frontklappens krumning, og så har jeg monteret en kraftig dobbeltklæbende tape bag på den, så hvis jeg bliver stoppet, kan jeg hurtigt klæbe originalen oven på den ';falske';, så skal det da være en meget nidkær betjent, hvis han så skriver mig.
Til syn ( hvert 8ende år) klæber jeg et ';CASTROL'; mærke over, og monterer den originale nummerplade på fronten.
Til ';BONDEMAND'; vil jeg tilbyde nummerplade alfabetet og -talrækken i den rigtige typografi, - med al respekt - ser det bedre ud end den viste prøve.
Vi har simpelthen scannet alle tal og bogstaver ind, tegnet dem af, og lagt fonten ind, som skrifttype.
Venlig hilsen,
Nils.
Ulovlig dokumentfalskning ja kært barn har mange navne, men jeg er godt tilfreds med resultatet.
Nummerpladen bliver siddende selv om jeg forsere en opkørsel.
Hilsen
Bondemanden
Ps. det var utrolig svært af fotografere nummerpladen grundet den*kræftige reflex