Hejsa
Da jeg er blevet den lykkelige ejer af en C3 model 1974 Cab. som er købt hos Esben i Fredericia for en mdr. siden, mangler jeg lidt hjælp til at komme igang.
Jeg har fået den toldsynet, som om den er inregistreret 31/12 1973 selv om det er en 74 model. mangler derfor dokomentation for denne model kontra en årgang 1973 angående pris i DK dengang .
Kunne godt bruge en orginal donkraft samt nøgle til rimmelig penge.
2- 4 dæk med hvid skrift de 2 forreste ser ok ud, men jeg ved ikke, om de er gode nok i kassen ( Goodrich 225/ 70- 15 ';)
Måske lidt hjælp til justering af den orginale motor L 48 hvor der er ilagt anden knast formentlig til model L 82
MVH Frank Lesemann
Hedensted
23 43 42 53
Dæk / donkraft
re:Dæk / donkraft
Min er en 69 model, men en tidlig 69';er dvs. lavet i 68. Jeg skulle betale afgift efter dato 31-12-69.
Har også lige prøvet med en 71 cab, men lavet i 70, det blev 31-12-71
Tilykke med din 74, du må da gerne vedhæfte nogle billeder, så vi kan se den.
Hvad er stelnr. på din bil?
/John
Har også lige prøvet med en 71 cab, men lavet i 70, det blev 31-12-71
Tilykke med din 74, du må da gerne vedhæfte nogle billeder, så vi kan se den.
Hvad er stelnr. på din bil?
/John
-
Hej John
Stelnummer er 1Z67J4S413189 billeder kommer senere, er lidt spændt på afgiften, er dit indlæg.
Er der nogle der kan anbefale nogle dæk med hvid skrift til rimmelige penge og hvor man bestiller dem, har mulighed for selv at få dem monteret. Der må da være nogen som går og makker lidt uden at dækkene skal hentes fra den anden side af andedammen.
mvh Frank 23 43 42 53
Stelnummer er 1Z67J4S413189 billeder kommer senere, er lidt spændt på afgiften, er dit indlæg.
Er der nogle der kan anbefale nogle dæk med hvid skrift til rimmelige penge og hvor man bestiller dem, har mulighed for selv at få dem monteret. Der må da være nogen som går og makker lidt uden at dækkene skal hentes fra den anden side af andedammen.
mvh Frank 23 43 42 53
Hej Frank,
Jeg kan se din bil er fra dec. 73, men hvad står der på din US Title?
Jeg kunne ikke overtale ';min'; synsmand til at skrive 31-12-68, selvom jeg kunne vise ham at bilen er fra oktober 68, det eneste han kunne forholde sig til, er hvad der står på min title, og på min står der 69.
Nogle har held med at overbevise synsmanden, jeg håber det lykkes for dig.
Held og lykke,
John
Jeg kan se din bil er fra dec. 73, men hvad står der på din US Title?
Jeg kunne ikke overtale ';min'; synsmand til at skrive 31-12-68, selvom jeg kunne vise ham at bilen er fra oktober 68, det eneste han kunne forholde sig til, er hvad der står på min title, og på min står der 69.
Nogle har held med at overbevise synsmanden, jeg håber det lykkes for dig.
Held og lykke,
John
-
Re: re:Dæk / donkraft
Jeg fik sat et sæt cooper cobra på sidste gang, de virker ganske fint til mit brug. De er lige så elendige i regnvejr som gode i tørvejr
800-900 pr dæk hos superdæk i Skanderborg når vi snakker 15 tommer og bredde fra 225-275, hvis jeg ikke husker helt forkert.

800-900 pr dæk hos superdæk i Skanderborg når vi snakker 15 tommer og bredde fra 225-275, hvis jeg ikke husker helt forkert.
-
Hej John og Ronaldo
Synsmanden blev overbevist ved at jeg viste ham vettescape.com og naturligvis stelnummeret, han ringede til en eller anden ekspert og skrev derefter 31.12.73 på toldsynsrapporten, men på Indiana certificate of title står der year 1974. Det er så bare at se hvad de siger på told / skat i næste uge.
Det med dækkene lyder da rigtig fornuftig, og det er med hvid skrift ?
Mvh Lesemann
Synsmanden blev overbevist ved at jeg viste ham vettescape.com og naturligvis stelnummeret, han ringede til en eller anden ekspert og skrev derefter 31.12.73 på toldsynsrapporten, men på Indiana certificate of title står der year 1974. Det er så bare at se hvad de siger på told / skat i næste uge.
Det med dækkene lyder da rigtig fornuftig, og det er med hvid skrift ?
Mvh Lesemann
-
ja der står cooper cobra med hvid skrift, hvis det er det du tænker på. Du kan se dem på min profil eller www.corvette1968.dk hvis det er...
-
Re: re:Dæk / donkraft

Et OK dæk til en fornuftig pris. Ud over Cooper Cobra står der Radial G/T,
hvad det så end betyder.

C3