Hot rod........not

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
LasseG436

Hot rod........not

Indlægaf LasseG436 » 22. okt 2007, 00:46

Går ind inder kategorien, særprægede kreationer

PS: jeg har IKKE købt den

Lasse

Lykkemark

Re: Hot rod........not

Indlægaf Lykkemark » 23. okt 2007, 22:36

Lasse, jeg er jo en modig mand, men også en mulighedernes mand.

Nu skal vi jo snart have filmdag, sikkert iført liggestol og bælgvanter. Disse tanker fik den kreative side i mig frem, og når først den er kommet frem, så kan jeg næsten ikke styre mig.

Jeg tænkte:';til filmaftenen har Lasse en unik chance for at foretage en generalprøve på sommerens sysler'; (det her bliver mellem os)o o o 0 0 0 : Når han skal drage land og rige rundt på diverse markeder og stoppe noget amerikaner mekanik ned af nakken på den måbende skare af tæppekøbende husmødre og deres kuk ur interesserede mænd har han brug for et godt råd.

Sådant et publikum har kun din opmærksomhed når de står og stopper noget i hovedet, og de her ';fyre'; er billige og tager lang tid, hvis du sparer på sølvpapiret og har for lidt skeer med.

Lasse nu ringer du ned til kreditfar og så køber du ovenstående ';dims'; hjem. Når den er vel hjemkommet, får du din mekaniker ';nalle'; til at sætte en jydekrog på den.

Når det er sket skal du til lommerne igen og så skal du anskaffe denne (designet går jo sort i sort om jeg så må sige:

';Mekanikernalle'; (det kalder vi ham) kan sikkert fixe en aksel fra en trailer med nogle hjul af rimelig kvalitet istedet for kontorstolshjulene og et øsken fra det kommunale gyngestativ til ';krogen';, og så kan du sikkert også ad denne vej slippe af med de sidste kartofler i kulen, så der er plads til de nye.

Enkelt og ligetil

Lykkemark

ps. Det danske sommervejr er lunefuldt så køb en paraply og en sydvest.

LasseG436

Indlægaf LasseG436 » 24. okt 2007, 00:54

Lykkemark

Hvis nu jeg købte den, så ville jeg for alvor bevise at jeg er en lille dreng, fanget i en kæmpekrop........... Hjæææææælp

Allan#271

Indlægaf Allan#271 » 24. okt 2007, 18:46

tjek lige den her side Lasse

http://traditional-hotrods.dk/

Tilbage til "Snak / off topic"