Hejsa
Sikke fint det ser ud det nye forum, men jeg savner forklaring på hvorfor det ikke er lige så let at oploade billeder herinde, i det gamle kunne man blot oploade fre skrivebordet, nu ved ved jeg ikke hvorfra man finder sine billeder.
Håber der kan komme en forklaring på hvor let det er.
Bondemand
billeder
Hej Jens, du kan indsætte
Hej Jens, du kan indsætte billeder med hæfteklammen (til højre for smiley/glad ansigt). Der er også mulighed for at vedhæfte filer/billeder hvis du ruller lidt ned kan du se en knap som hedder administrer vedhæftede filer. Der er også mulighed for at indsætte 60 billeder i din profil evt. som albums og herfra kan du også henvise og endelig kan der indsættes billeder i bloggen, håber det lykkes eller er du velkommen til at skrive igen.:)
Hejsa Sikke fint det ser ud
Hejsa
Sikke fint det ser ud det nye forum, men jeg savner forklaring på hvorfor det ikke er lige så let at oploade billeder herinde, i det gamle kunne man blot oploade fre skrivebordet, nu ved ved jeg ikke hvorfra man finder sine billeder.
Håber der kan komme en forklaring på hvor let det er.
Bondemand
Generelt er vBulletin meget dårligt til at håndterer billeder, og det var ligesom ideen med det. Det fleste andre der benytter dette forum, det gælder også Corvetteforum og Corvetteactioncenter benytter derfor et tilkøbs program fra PHOTOPOST som integreres fuldkommen med vBulletin.
Men lad os nu lige få det oversat fuldstændig til dansk, før man begynder at tænke på udvidelser, ellers går det da helt galt.
Generelt er vBulletin meget dårligt
Generelt er vBulletin meget dårligt til at håndterer billeder, og det var ligesom ideen med det. Det fleste andre der benytter dette forum, det gælder også Corvetteforum og Corvetteactioncenter benytter derfor et tilkøbs program fra PHOTOPOST som integreres fuldkommen med vBulletin.
Men lad os nu lige få det oversat fuldstændig til dansk, før man begynder at tænke på udvidelser, ellers går det da helt galt.
Tja vBulletin er det bedste standard forumsoftware man kan få for penge, jeg har slået "hoover" funktion til så man ved at flytte musen hen over et vedhæftet dokument får det vist indtil vi enten køber en plugin der kan håndtere billeder fra den lokale pc bedre eller eller vi lærer at leve med de muligheder vi har idag ;) Det er fedt med inline billeder eneste bagside er den ekstra tid det tager at indlæse en tråd. Jeg har lovet Jens at lave en vejledning vedrørende inline billeder som kommer snart :Chevy_anim:

Hej med jer Jeg forstår ikke
Hej med jer
Jeg forstår ikke I siger det er besværligt. Jeg lagde masser af biller ind i går uden problemer.
Hilsen
Kim
Jeg forstår ikke I siger det er besværligt. Jeg lagde masser af biller ind i går uden problemer.
Hilsen
Kim
De bedste hilsener
Kim #725
Kim #725
:chillpill: Hvad er Prolemet Bjarne
Kan du ikke selv se
Kan du ikke selv se det........??
At behandle billeder er ikke at loade kæmpe store størrelser op, det er nærmest en fornærmelse imod dem der skal se på dem.
Der mangler det man kalder netetik, men der jo nogle der er ligeglade!.
Hvis du mener det er billedbehandling så er der noget du totalt har misforstået.
Hvis du ser på de to nævnte forums, så er det utroligt nemt at finde billeder i forskellige gallerier, og få dem frem i en god størrelse.
At behandle billeder er ikke at loade kæmpe store størrelser op, det er nærmest en fornærmelse imod dem der skal se på dem.
Hvis du mener det er billedbehandling så er der noget du totalt har misforstået.
Hvis du ser på de to nævnte forums, så er det utroligt nemt at finde billeder i forskellige gallerier, og få dem frem i en god størrelse.
Kan du ikke selv se det........??
:chillpill:Bjarne.....
Det var med fuld overlæg at jeg oploadede så stort et billede, så kan man jo netop se detaljerne i det. Du har jo ganske sikkert ret i at man kan lave webløsninger på mange forskellige måder. -Men nu har vi da i det mindste fået et forum hvor vi kan lægge en masse billeder ud på og smilies i massevis, det kunne vi IKKE på det gamle. Det var jo lige derfor vi skulle have et nyt, ikk Bjarne?? :hurray:
Jeg kan se, at du er begyndt at skrive på siden igen. Vil du ikke nok være sød at prøve at være en lille smule mere positiv i dine indlæg. Det er dødsygt at læse dine sure opstød hele tiden :puke:
Brian