Idag var jeg ude og kører med børn fra tjernobyl, det var den lokale mc klub der havde taget initiativ, jeg mødte bare op , og jeg må sige, at det da er utrolig nemt at imponere mennesker der ikke ejer noget som helst. 38 børn i alderen 8 til 15 der ankom til danmark på 'ferie' stort set alle uden undertøj, i fodtøj man tror er løgn en pige på tolv havde klippet spidsen af hendes sko da tærene ikke kunne værer i dem længre. en knægt på 8 i str 45 osv. selvfølgelig er børnene glade for en kørertur men på turene kunne jeg godt se i deres øjne: glæden ved oplevelsen, og deres håbløse situation.
Jeg burde vel egentlig værer glad
Boe
ingen håb
Re: ingen håb
Helt enig !
Faktisk burde vi alle i CCD støtte op om denne type arrangementer både fysisk og økonomisk.
Faktisk burde vi alle i CCD støtte op om denne type arrangementer både fysisk og økonomisk.
-
Re: ingen håb
Jeg er helt enig med dig Boe. Jeg har de sidste 2 år arrangeret 'Social Marathon' med Amager Motionsklub. Desværre har tilslutning været...... Rent ud sagt.... Ringe !
Sidste år, var vi 12 biler, og i år var der kun 8 biler der deltog. Jeg forstår ikke helt hvorfor, os der har deltaget, har haft en fantastisk dag, og samtidig har vi bragt opmærksomhed om den gode sag, for børnene på RH.
Christian
Sidste år, var vi 12 biler, og i år var der kun 8 biler der deltog. Jeg forstår ikke helt hvorfor, os der har deltaget, har haft en fantastisk dag, og samtidig har vi bragt opmærksomhed om den gode sag, for børnene på RH.
Christian