Da jeg arbejder på at bygge en 302 cui motor har jeg lige nogle spørgsmål
Nogle der ved om man kan købe lejre så man kan køre med sj krumtap i en lj blok Er der forskel på hoved lejer eller er det kun plejllejerne
stingray@stofanet.dk
302 cui
Re: 302 cui
Det findes, men den rigtige vej er vel en 283 krumptap i en 327 blok :-)
Glemte at skrive at hvis du skal bruge noget short-stroke large journal letvægts krumptap kender jeg lige stedet.
Hej David
Ja ved det mht krumtap men det er stopper mig lidt er at jeg har en 68 block men en 62 stål tap Hvis nu det kun er plejllejerne der er anderledes kan jeg jo bruge de 'gamle' plejlstænger , men hvis det både er plejllejer og hoved lejer er det jo værre
Derfor ville jeg gerne vide om det er begge lejesæt der er anderledes og hvis ja måske der er lavet lejre så man kan bruge en sj i en lj block
Ja ved det mht krumtap men det er stopper mig lidt er at jeg har en 68 block men en 62 stål tap Hvis nu det kun er plejllejerne der er anderledes kan jeg jo bruge de 'gamle' plejlstænger , men hvis det både er plejllejer og hoved lejer er det jo værre
Derfor ville jeg gerne vide om det er begge lejesæt der er anderledes og hvis ja måske der er lavet lejre så man kan bruge en sj i en lj block
Hej David
Skal lige ha skilt det ad så der går nok lige et par dage
Hvilke plejsstænger skal jeg bruge . Dem fra 283eren eller 327erne
MVH
Brian
Skal lige ha skilt det ad så der går nok lige et par dage
Hvilke plejsstænger skal jeg bruge . Dem fra 283eren eller 327erne
MVH
Brian
Hej
Jeg har plejlstænger fra 327eren men når man skal ha adaptorlejre på hovedlejerne kan man vel bruge 327eren med adaptorere på plejllejrene
har du en ide om hvad de plejlstænger koster? hvis jeg husker ret er det jo noget til 600$ og så må jeg indrømme at jeg nok lader denne block være 327 og så finder en sl block til den krumtap
Prøv at undersøge sagen
mvh
Jeg har plejlstænger fra 327eren men når man skal ha adaptorlejre på hovedlejerne kan man vel bruge 327eren med adaptorere på plejllejrene
har du en ide om hvad de plejlstænger koster? hvis jeg husker ret er det jo noget til 600$ og så må jeg indrømme at jeg nok lader denne block være 327 og så finder en sl block til den krumtap
Prøv at undersøge sagen
mvh