Er der nogen der ved hvad der sker hvis man f.eks. deltager i Cruise for Cure på prøveplader ( klistermodel ), og ordensmagten er tilstede...? Plejer de i øvrigt at være det?
Med bekymret hilsen
Sir Thomas
Hvad sker der hvis...
Re: Hvad sker der hvis...
de er i deres gode ret til at bede dig stille bilen der, og inddrage dine plader/klister mærker. En stor flok HD´er og vetter vækker en smule opsigt, men om bonanza 'ser gennem fingre med det! pga af lejlighden, tør jeg ikke gætte på..Jeg kunne godt frygt de stopper dig hvis de spotter dig i mænden.....
Hvis det er første gang sker der formodentlig ikke mere end de inddrager dine plade plus evt 500kr i bøde..no biggi
Har lidt erfaring med det der prøvepladeræs...der er heldigvis slut nu! YIHA!
Hvis det er første gang sker der formodentlig ikke mere end de inddrager dine plade plus evt 500kr i bøde..no biggi
Har lidt erfaring med det der prøvepladeræs...der er heldigvis slut nu! YIHA!
er det ikke en salgs fremvisning du er på
et til salg skilt på bilen og du er med
et til salg skilt på bilen og du er med
-
Mit indtryk er at ordensmagten er noget mere large med prøveplader ved arrangementer. F.eks. vrimler det med prøveplader på Viking Run, ingen bliver vist antastet der.
C3
C3
Jeg kender en politimand, han siger;
Bare tag til Hillerød i morgen, de har alle sammen fri..........................
Ses vi i morgen så ?
Thomas
Bare tag til Hillerød i morgen, de har alle sammen fri..........................
Ses vi i morgen så ?
Thomas
-
Husk forresten at hvis bilen er synet kan man få prøveplader hvor formålet er deltagelse i et givet træf. Jeg fik det til Gavnø sidste år. Havde været til syn men skulle omsynes. Udfyld pkt. 8 på bagsiden ''Andre formål...''.
C3
C3