Jeg har talt med min nabo til Andersen & Martini her i søborg vedr. en tur på rullefelt med trimning, dysning m.m. Prisen ligger på ca. 2000-2500,- alt afhængig af hvor meget der er at lave. Prisen er incl. dele. Jeg skal have min bil derind i ugerne efter påske, først skal den spores og udmåles på tirsdag. Dette bliver gjort hos Superdæk i Glostrup, de har den nødvendige ekspertise i gamle Corvetter.
Hilsen Thomas
PS. han er ikke interesseret i rullefelts dage !
Rullefelt i Søborg
-
Re: Rullefelt i Søborg
Glæder mig virkelig til at høre hvordan det gik, husk at 'aflægge rapport' her i forummet!
-
Thomas, har du ikke lyst til at skrive en lille artikel til CCD-nyt om hvordan det går med trimningen af motoren?
Det er et emne som interesserer rigtig mange medlemmer så hvis du kunne have noget med før og efter ydelse o.lign., vil mange finde det interessant.
Hva' siger du til det?
Mvh, Redaktør-Jesper
Det er et emne som interesserer rigtig mange medlemmer så hvis du kunne have noget med før og efter ydelse o.lign., vil mange finde det interessant.
Hva' siger du til det?
Mvh, Redaktør-Jesper
Hej Jesper
Selvfølgelig vil jeg gerne fortælle min historie, er der nogen der vil skrive ned eller skal jeg selv skrive den ??? Jeg vender tilbage til dig når den har været afsted.
Hilsen Thomas.
Selvfølgelig vil jeg gerne fortælle min historie, er der nogen der vil skrive ned eller skal jeg selv skrive den ??? Jeg vender tilbage til dig når den har været afsted.
Hilsen Thomas.