Rullefelt

Alm. snak
(udmeldt) Anders

Rullefelt

Indlægaf (udmeldt) Anders » 22. jan 2005, 17:42

Hej alle...

Jo tættere vi kommer på foråret, jo mere begynder det at krible. En af de ting som jeg bl.a. skal have foretaget mig er at få dysset karb'en ind og i den forbindelse har jeg en plan om at tage ned til Gerhard, som flere af Jer jo besøgte i september.

Men måske er der andre der går i disse tanker og jeg tænkte jo så at vi kunne slå os sammen. Jeg skal altså ikke bare have foretaget en måling, men også decideret have justeret på brøleaben ude foran. Derfor er det selvfølgelig dyrere end sidst, men med flere biler kan man måske få dem til at give os en god pris.

Jeg forestiller mig at det bliver omkring 1. april, når foråret slår til. Skriv på info@corvette1967.com, hvis du vil med. Så ringer jeg derned og hører om vi kan få rabat på denne måde.

Anders

Piet

Re: Rullefelt

Indlægaf Piet » 22. jan 2005, 17:51

Sidst jeg spurgte, fik jeg beskeden at de skulle have bilen i 'et par dage' !! for at finjustere motoren, det syntes jeg var lidt voldsomt.

kowa #284

Indlægaf kowa #284 » 22. jan 2005, 19:20

Hej Anders.

Jeg har tænkt på det samme, da jeg har sat en ny demon på og vil prøve at høre hos Palms auto i Skovlunde han skulle være rimelig skrapt til det.

Tror ikke at de skal bruge flere dage på det og at det koster mere end 1000-2000 kr.

Gæst

Indlægaf Gæst » 23. jan 2005, 10:24

Min bil skal til MB motor i græsted, jeg har talt med Michael der skulle være super til dette her, han bygger Hot Rods og kører dagligt i V8. Prisen er mellem 12-1500 for rullefelt samt justering af karb. tænding m.m. Har ingen erfaringer med Palms Auto bortset fra han er god til at tune Golf !!!!

Hjemmesiden hedder www.mbmotor.com så kan evt. interesserede selv ringe og få en snak. Og det er ganske rigtigt at jo flere vi er jo mere kan og bør vi presse prisen. Men slagelse løsningen til 3000,- er ikke noget for mig, alt for dyrt simpelthen.

Men lad os endelig få flere muligheder på banen, gerne nogen med erfaringer!

Hilsen Thomas

merc

Indlægaf merc » 24. jan 2005, 11:09

Vedr. rullefelt ligger der en i Bagsværd www.K-power.dk

Jeg har selv bestilt tid ,jeg tror at han ved lidt om V8ér

han har selv kørt pro-street.  

Brian

Gæst

Indlægaf Gæst » 24. jan 2005, 14:35

K-Power er firmaets nabo, i de sidste 12 mdr har jeg set en Camaro fra 1998, ellers er det Nissan Skyline, Supra, Golf turbo, Impreza og alt det andet elektroniske moderne chiptunet køretøjer som bare piver forbi hele tiden. Er der nogen der har erfaringer med at de kan dysse carburator, stille advancekurve tænding m.m. ?

Thomas  

merc

Indlægaf merc » 24. jan 2005, 15:02

Hej Thomas hvis han er nabo kan du så ikke tale lidt med ham ??

min bror har fået målt en supra (rispisker) hos ham det var fint

Brian

Gæst

Indlægaf Gæst » 24. jan 2005, 15:24

Jeg har selvfølgelig spurgt sidste år, da jeg hørte brøl derinde fra, jeg skulle give 400 for en tur på rullefeltet.

Hilsen Thomas

Hvis det har interesse kan jeg spørge på en pakke klub-løsning.

Tilbage til "Generelt forum"