Hejsa
Jeg har købt en Corvette d.4 september, og har betalt den i USA (16 sept.)
I kan se den her:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2488349904&ssPageName=ADME:B:EOAB:US:6
Schumacher Cargo står for transporten, og har hentet bilen hos forhandleren.
Svenning Tvede har tidligere fortalt mig at sælger ikke har leveret title som forventet.
Dette har selvfølgelig afstedkommet adkillige rykkere, dels fra Schumacher i USA, og en del gange af mig personligt.
Sælger lover hver gang at nu skal de nok sende title, men der sker ingenting.
Nu er der så gået 6-7 uger, og vi venter stadig.
Har andre lignende erfaringer, og hvordan tackler man problemet ?
På forhånd tak
Hilsen
Per
Sælger frigiver ikke title..........hvad gør man så
-
Re: Sælger frigiver ikke title..........hvad gør man så

Først tillykke med den pæne gule vette.
Alle taler om vigtigheden af titlen. Men få får den med på de gamle Vetter. I nogle stater fandtes den ikke før ca. 1972. Jeg fik ingen title med til min, kun en pink slip ( calif. ) og har klaret mig fint med det. Se evt. Jørgens indlæg for nogle måneder siden om §53
Men hvis Svenning i dette tilfælde lægger vægt på titlen er der vel en grund til det.
C3
PS. Dit link virker ikke helt, så jeg gentager det lige forhåbentlig til glæde for andre.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2488349904&ssPageName=ADME:B:EOAB:US:6
Wauu!!! Var ik klar over de fandest i andet en rød... (-;
Flot vette!
Flot vette!
-
Du kan da i hvertfald give ham en negativ feed-back på E-bay. Så har han en mere af dem! Men pas på; med det italienske navn og historien bag firmaet, må han helt sikkert være 'Mafia-connected' :-)))
Spøg til side, hvad siger Schumacher om den manglende 'Title'? Det er jo et spørgsmål om at kunne dokumentere ejerskab. Kan de fortsat eksportere bilen? Og hvad med den amerikanske registreringsattest? Har Schumacher fået den af Mr. Verdone? Den er jo ret vigtig når du skal forhandle med T&S om dato for veteranstatus.
Har du fået kvittering for betaling af bilens pris?
Vettehilsen
Claus
Spøg til side, hvad siger Schumacher om den manglende 'Title'? Det er jo et spørgsmål om at kunne dokumentere ejerskab. Kan de fortsat eksportere bilen? Og hvad med den amerikanske registreringsattest? Har Schumacher fået den af Mr. Verdone? Den er jo ret vigtig når du skal forhandle med T&S om dato for veteranstatus.
Har du fået kvittering for betaling af bilens pris?
Vettehilsen
Claus
Ser ud til at være meget negative over for dårlig kritik.