Kunne nu godt bruge denne i det Nordjyske i et par dage.
8115
Snerydning
Snerydning
- Vedhæftede filer
-
- 01.jpg (95.98 KiB) Vist 4116 gange
Ps. Kan Corvette fåes som
Ps. Kan Corvette fåes som højrestyret ? Har aldrig selv set det, men ser det ikke ud som om denne snerydnings fidus er højrestyret.
-
Min Corvette er højrestyret. Det
Min Corvette er højrestyret. Det tror min kone, for der er konstant en summen fra højre sæde. Brems, giv den gas, udenom den idiot, du skal dreje til højre osv. ( den er helt bestemt stemmestyret fra højre side):)
Corvette fås vist ikke højrestyret.
Corvette fås vist ikke højrestyret. I de fleste (højrestyrede) lande er det lovligt med rattet i venstre side - f.eks. england. Men i Australien skal rattet flyttes til højre side. Man kan selv gøre det og der naturligvis nogle der lever af det - men det er dyrt !!
Det giver lidt udfordringer at få flyttet/ombygget en Corvette og benpladsen er ikke altid god bagefter.
Modsat er mange af de gamle Engelske biler lavet så de nemt kan ombygges til venstre side. F.eks. MG B - men det er selvfølgelig fordi det venstrestyrede marked er større end det højrestyrede.
Australien har til gengæld biler som vi aldrig ville se i europa. Dels Australsk producerede og Japanske. Og de kan godt lide V8 med power. Deres Holden modeller har bl.a. Corvette motor.
Jens
Det giver lidt udfordringer at få flyttet/ombygget en Corvette og benpladsen er ikke altid god bagefter.
Modsat er mange af de gamle Engelske biler lavet så de nemt kan ombygges til venstre side. F.eks. MG B - men det er selvfølgelig fordi det venstrestyrede marked er større end det højrestyrede.
Australien har til gengæld biler som vi aldrig ville se i europa. Dels Australsk producerede og Japanske. Og de kan godt lide V8 med power. Deres Holden modeller har bl.a. Corvette motor.
Jens
Jens
1971 454/TH400
FAST EZ_EFI 2.0, BORGESON, HYDRATECH, DEWITT
Har rodet med biler i over 30 år..........
1971 454/TH400
FAST EZ_EFI 2.0, BORGESON, HYDRATECH, DEWITT
Har rodet med biler i over 30 år..........