min nye rustbunke
min nye rustbunke
Øv jeg har en smule rustarbejde foran mig på min nye 69'er
- Vedhæftede filer
-
- IMG_0267.jpg (87.1 KiB) Vist 8219 gange
Hold da op, du går
Hold da op, du går til den.
Men så ved du jo også hvad den indeholder:smash:
Men så ved du jo også hvad den indeholder:smash:
Ja jeg har kun mig
Ja jeg har kun mig selv at klantre hvis det ikke bliver godt :)
God arbejdslyst, ser voldsomt ud.
God arbejdslyst, ser voldsomt ud. Respekt
-
Øv jeg har en smule
Øv jeg har en smule rustarbejde foran mig på min nye 69'er
Det ser besværligt ud. Er der huller i rammen? Det kan man ikke rigtigt se på billedet. God arbejdslyst.
C3
Ja den får en helt
Ja den får en helt ny ramme, selve birdcagen er rustet væk i både A-B stolper samt ruderamme, derfor har jeg skåret alt glafiberen væk så birdcagen kan komme op i en jig hvor jeg bygger den op igen.
Grunden til jeg har valgt at gøre alt det her ved en bil som egentligt hellere skulle skrottes totalt er at jeg alligevel havde tænkt mig at bygge en ny langt stærkere birdcage med røforstærkning fra toppen af A&B stolper ud til henholdsvis front og bag på rammen, desuden har jeg valgt at sædebrønden skal sænkes og fodbrønden bliver forlænget for bedre kørestilling/benplads, jeg flytter samtidig hele pedalrarangementet frem sammen med ratstammen.
Grunden til jeg har valgt at gøre alt det her ved en bil som egentligt hellere skulle skrottes totalt er at jeg alligevel havde tænkt mig at bygge en ny langt stærkere birdcage med røforstærkning fra toppen af A&B stolper ud til henholdsvis front og bag på rammen, desuden har jeg valgt at sædebrønden skal sænkes og fodbrønden bliver forlænget for bedre kørestilling/benplads, jeg flytter samtidig hele pedalrarangementet frem sammen med ratstammen.
- Vedhæftede filer
-
- IMG_0276.jpg (91.05 KiB) Vist 8191 gange
Tilbage til "Teknisk Forum C3"