Generator lader on/off
Generator lader on/off
Min C3 lader kun en del af tiden - det er helt random, der er slet ikke noget mønster idet, blot begynder ladelampen at lyse under kørsel, nogle gange i få sekunder, andre gange over 50KM., hvorefter den lader helt ok. Har skiftet generator, og kan ikke umiddelbart måle mig frem til fejl - nogen der har oplevet noget tilsvarende?
Re: Generator lader on/off
Er det en ladelampe du selv har monteret? Jeg har haft en del C3'ere, men der har aldrig været en ladelampe, men derimod et amperemeter.
Jeg har prøvet noget lignende, hvor det det var en knækket ledning i stikket med de tynde ledninger på generatoren. På min 1969 var en af ledningerne en tynd stiv massiv ledning, der var knækket nede ved stikket. Måske??
Mvh
Allan
Jeg har prøvet noget lignende, hvor det det var en knækket ledning i stikket med de tynde ledninger på generatoren. På min 1969 var en af ledningerne en tynd stiv massiv ledning, der var knækket nede ved stikket. Måske??
Mvh
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Re: Generator lader on/off
Nej - der er både en ladelampe og et voltmeter(som også går ned på 0 når det sker), intet amperemeter.
Jeg synes jeg har tjekket de ledninger, du nævner, men vil da gøre det igen, tak for svar.
Jeg synes jeg har tjekket de ledninger, du nævner, men vil da gøre det igen, tak for svar.
Tilbage til "Teknisk Forum C3"