Hej Allan
Pinsetræf i Løgstør, Lørdag den 26 Maj. Vi mødes 9.30 ved aggersundbroen syd ( parkeringspladsen ved pølsevognen ) kører samlet ind til Løgstør 9.50. Der vil være rundstykker og kaffe, vi udstiller til kl 12 hvor vi kører af små veje til Rønbjerg havn, hvor Kent ( Rønbjerg Fiskehus ) Sponsorerer Øl og vand til os. kl 13.50 vender vi atter mod Løgstør, her skal vi holde på havnen.. der vil blive grillet pølser til os. Håber på en hyggelig dag.. Tilmelding senest 20 Maj. Henvendelse Thomas Olesen Tlf 23 70 11 81. evt bare en sms :-) eller på mail. Thomas@ollie.dk .
Håber at se mange af jer i år :-)
Mvh Løgstør handelsstandsforening..
Pinselørdag i Løgstør 26 maj
Pinselørdag i Løgstør 26 maj
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej. Vi kører fra Ilskov
Hej. Vi kører fra Ilskov by kl. 8.00 med kurs mod Løgstør den 26 maj. Fra Lyskurven.
Hej Eli. Hvis ellers min bil
Hej Eli.
Hvis ellers min bil er klar fra værkstedet mødes vi i krydset, og kan så følges derfra.
Så hvis jeg ikke er der kl. 0800, skal i ikke vente på mig. Så er det desværre fordi min bil stadig er på værksted.
Michael
Hvis ellers min bil er klar fra værkstedet mødes vi i krydset, og kan så følges derfra.
Så hvis jeg ikke er der kl. 0800, skal i ikke vente på mig. Så er det desværre fordi min bil stadig er på værksted.
Michael
-
Kan vi følges fra Karup
Kan vi følges fra Karup i morgen.MVH. Jens Kr
Hej Jens Kr. Vi er på
Hej Jens Kr.
Vi er på kartoffelfabrikkens P. plads kl. 8.10. Vi ses.
Vi er på kartoffelfabrikkens P. plads kl. 8.10. Vi ses.
Jubiiiiii................... Jeg har fået min bil
Jubiiiiii...................
Jeg har fået min bil klar, så vi ses :bike:
Vi mødes bare på kartoffelfabrikkens P-plads
Jeg har fået min bil klar, så vi ses :bike:
Vi mødes bare på kartoffelfabrikkens P-plads
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"