For nogle år siden meldte jeg Vetten til at detage i en film af Shaky Gonzales.
Det var ret sjovt - og filmen blev faktisk god - se den her:
http://www.youtube.com/watch?v=gbIO6YczuyA
Tony Venganza .....
c3.
Corvette i film
Kære Übergrillmeister Dit automobil gør jo
Kære Übergrillmeister
Dit automobil gør jo dette miniature Tarantino epos ære. Jeg er i skrivende stund ikke klar over om der findes en Oscar for bedste leverandør af mobile enheder, men er der det, vil jeg gerne indstille dig til en sådan, da du jo er nævnt i rulleteksten. Hvem ved,
måske ligger din fremtid i Hollywood ?
Et eller andet sted ville jeg (inspireret af salig Alfred Hitchcock) gerne have set dig i et splitsekund vende en frankfurter, i forbindelse med slagsmålsscenen, men sådan kan man jo altid, komme lidt salt og peber på:o
Godt snart nytår
Lykkemark
Dit automobil gør jo dette miniature Tarantino epos ære. Jeg er i skrivende stund ikke klar over om der findes en Oscar for bedste leverandør af mobile enheder, men er der det, vil jeg gerne indstille dig til en sådan, da du jo er nævnt i rulleteksten. Hvem ved,
måske ligger din fremtid i Hollywood ?
Et eller andet sted ville jeg (inspireret af salig Alfred Hitchcock) gerne have set dig i et splitsekund vende en frankfurter, i forbindelse med slagsmålsscenen, men sådan kan man jo altid, komme lidt salt og peber på:o
Godt snart nytår
Lykkemark
Hej C3 Åndeløs spænding med gode
Hej C3
Åndeløs spænding med gode karekterskuespillere. Tror ikke jeg kan sove i nat .....
Men fan´me en flot bil der var med.:D
Åndeløs spænding med gode karekterskuespillere. Tror ikke jeg kan sove i nat .....
Men fan´me en flot bil der var med.:D
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"