Fast & Furious Fredericia 30 april

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Brugeravatar
Allan#373
Geografisk sted: Thisted

Fast & Furious Fredericia 30 april

Indlægaf Allan#373 » 20. apr 2011, 16:30

Jeg er lige blevet kontaktet af arrangør Hitz, der er pt. 3 (skriver tre) Corvetter tilmeldt.
Det må vi da kunne gøre bedre. :auto::auto:
tid: lørdag 30-04-2011 kl. 12:00
Tilmelding www.streetfire.dk under menuen "American Car Cruise"
Mustang klubben kommer søndag.:willy_nilly:

Mvh
Allan
medlemsinfo
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Gizmo69

....jeg kender de 2, hvoraf

Indlægaf Gizmo69 » 26. apr 2011, 17:06

....jeg kender de 2, hvoraf den ene nok ikke kommer alligevel....gad vide hvem den sidste er ??

JR

Gizmo69

...kan det virkelig passe at

Indlægaf Gizmo69 » 28. apr 2011, 17:35

...kan det virkelig passe at Club Corvette Danmark ikke engang kan stille med bare en håndfuld Corvetter til en udstilling, som vi er indbudt til ???

Edel

Hej JR Jeg kan se

Indlægaf Edel » 28. apr 2011, 19:01

Hej JR

Jeg kan se er der flere steder at tage med til d. 30-04-11
Luxemburg, Autogalleriet Herning, Cruise for a cure, og fast & furious Fredericia.
Det er måske derfor.

Edel 1090

Gizmo69

...tjaa....det er det jo nok...desværre,

Indlægaf Gizmo69 » 28. apr 2011, 20:38

...tjaa....det er det jo nok...desværre, så må vi jo nok bare konstatere at der så ikke bliver nogen Corvette parade i Fredericia...jeg gidder i hvert fald ikke stå som den eneste eller måske blir vi max 2...så der bliver afbud herfra...

Edel

Hej Igen Jeg kan heller

Indlægaf Edel » 28. apr 2011, 22:02

Hej Igen

Jeg kan heller ikke forstå??? vi er 600 - 650 medlemmer i klubben.
Ca. 14 biler er tager til Luxemburg, ca. 16 til Cruise for a cure, 1-2 fast og furious Fredericia, og 1 til autogalleriet Herning.

Edel 1090

Lykkemark

Jeg sad lige og lurede

Indlægaf Lykkemark » 28. apr 2011, 22:22

Jeg sad lige og lurede lidt på denne her streng og gjorde mig et par tanker, og ja det er meget muligt, at de tanker er helt forkerte, men alligevel. Min bil er splittet til atomer forvognsmæssigt så der går en måned før den kan dampe igen.

Jeg synes at der efterhånden er en skov af tilbud der konflikter med hinanden i en grad, så det er ganske uoverskueligt.
Jeg kan tillægge til Edels kommentar ovenfor, at der på samme dag, er Legal Streetrace på Holeby og det trækker også mange mennesker og biler. Hvilket i sin tur nok betyder at Sydsjælland og Lolland, Falster (mindst) befinder sig der.

Vores køresæson har et forholdsvis afmålt antal weekender til rådighed, tager man sæson'en i sin helhed, skal der fratrækkes, fødselsdage, konfirmationer, bryllup'er, fisketure, jagt, ferie i udland, børn og børnebørn, kompensation for udlandsarbejde og dermed forsømmelse af bedre halvdel, havearbejde, påføring af træbeskyttelse, maling af vinduer og sikkert meget mere.

Når det så er sagt, så syntes jeg det var helt fantastisk, at vi kunne mødes 40 mennesker + til engang Stegt Flæsk og Persillesovs på en ganske almindelig hverdag.

I min simple optik synes jeg ikke jeg vil have dårlig samvittighed over ikke at kunne deltage i alt muligt uagtet plakaternes størrelse, man kan kun være et sted af gangen.

Lykkemark

Gizmo69

Vi kan da kun være

Indlægaf Gizmo69 » 29. apr 2011, 13:00

Vi kan da kun være rørende enige om at man ikke kan være alle steder på en gang....men alle klubbens biler er vel ikke splittet ad på samme tid...og hvis man kan samle 40 til Stegt Flæsk og Persillesovs eller til en eller anden tilfældig udstilling i en gågade et eller andet sted i landet, så er det da alt andet end lige, underligt at der kun er 3 der melder sig til en udstilling i Fredericia, hvor det i den grad handler om flotte biler....
Konklutionen er jo så nok bare, at det ikke er det CCD´s medlemmer vil bruge deres tid på.....

JR

Cj7

Vi er mange der har

Indlægaf Cj7 » 29. apr 2011, 13:30

Vi er mange der har en travl hverdag, jeg har selv kun fri hver anden weekend og så vil jeg altså køre i vetten og ikke holde til parade.

Anders

janscorvette#738
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

Jeg kommer Hilsen Jan

Indlægaf janscorvette#738 » 29. apr 2011, 14:25

Jeg kommer

Hilsen Jan

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"