Hvem afholder Forårsmønstring Øst?
Vi er desværre forhindret i at komme til Forårsmønstring Vest, men kommer selvfølgelig til Sommertræf, Bornholm og Skandinavisk træf.
Hilsen
Flemming.:driving:
Forårsmøntring Øst.
Hej alle Er der virkelig
Hej alle
Er der virkelig ingen der vil afholde forårsmønstring Øst.
Det er ikke farlig? tager bare lidt tid.
Kom med nogle forslag, så slår jeg måske til.
Det er snart forår. :party1:
Edel 1090
Er der virkelig ingen der vil afholde forårsmønstring Øst.
Det er ikke farlig? tager bare lidt tid.
Kom med nogle forslag, så slår jeg måske til.
Det er snart forår. :party1:
Edel 1090
-
Det kan da ikke være
Det kan da ikke være rigtigt at det er jer der skal tage slæbet hver gang,:boxing_smiley: nu må i andre da se at komme ud af busken.:beatdeadhorse5::beatdeadhorse5:
Hilsen
Flemming.:streger:
Hilsen
Flemming.:streger:
Allo´ha Sjællændere - og omliggende
Allo´ha Sjællændere - og omliggende øer øst for storebælt.
Kom nu frem i skoene - Det kan da ikke være rigtigt at Edel og Per igen i år skal stå for det meste Corvette aktivitet på Sjælland?? At de gør det fantastisk ved alle, men mon ikke også de løber tør for kræfter på et tidspunkt?
Jeg mener at netop de to mennesker fortjerner at nyde et træf, uden også at yde! :party1:
Flemming: Jeg bliver lidt stødt over du skriver " nu må i andre " istedet for VI andre, men som forholdvis nyt medlem, ved jeg selvfølgelig ikke om du allerede har trukket dit læs for CCD, og er blevet en træt pensionist. ;).
Dette indlæg skyldes ikke at min mavesyre løb over, men blot som en "reminder" om at ingen klubber fungerer uden aktive medlemmer.....!
Foråret kommer....... - forhåbentligt snart.
Padkær
Kom nu frem i skoene - Det kan da ikke være rigtigt at Edel og Per igen i år skal stå for det meste Corvette aktivitet på Sjælland?? At de gør det fantastisk ved alle, men mon ikke også de løber tør for kræfter på et tidspunkt?
Jeg mener at netop de to mennesker fortjerner at nyde et træf, uden også at yde! :party1:
Flemming: Jeg bliver lidt stødt over du skriver " nu må i andre " istedet for VI andre, men som forholdvis nyt medlem, ved jeg selvfølgelig ikke om du allerede har trukket dit læs for CCD, og er blevet en træt pensionist. ;).
Dette indlæg skyldes ikke at min mavesyre løb over, men blot som en "reminder" om at ingen klubber fungerer uden aktive medlemmer.....!
Foråret kommer....... - forhåbentligt snart.
Padkær
-
Hej Padkær. Du skal slet ikke
Hej Padkær.
Du skal slet ikke føle dig støt, blot hjælpe mig med at sparke nogen bagi, Haha.
Det var nemlig lige det svar jeg ønskede.
Jeg har holdt min Forårsmønstring, selv om det var i 2005 kunne det da godt være min tur igen, hvis vi kun var 6 medlemmer på Sjælland.
Men hvis du klikker ind på Skandinavisk træf 2011, vil du opdage at jeg står som medarrangør sammen med Claus Juul og Henrik Berg (Som også står for 5 dages træffet) og er bestyrelsesmedlem samt fotograf ved diverse træf.Så sammen med Edel og Per trækker han også et stort læs.
Da Henrik så beder om hjælpere til Skandinavisk træf, som vi håber bliver rigtig stort,:party::party: er der ganske få der melder sig.
Så se nu at komme ud af busken så vi kan få nogle rigtig gode træf.
Vette hilsen fra en ung og frisk Pensionist.:driving:
Flemming #137
Du skal slet ikke føle dig støt, blot hjælpe mig med at sparke nogen bagi, Haha.
Det var nemlig lige det svar jeg ønskede.
Jeg har holdt min Forårsmønstring, selv om det var i 2005 kunne det da godt være min tur igen, hvis vi kun var 6 medlemmer på Sjælland.
Men hvis du klikker ind på Skandinavisk træf 2011, vil du opdage at jeg står som medarrangør sammen med Claus Juul og Henrik Berg (Som også står for 5 dages træffet) og er bestyrelsesmedlem samt fotograf ved diverse træf.Så sammen med Edel og Per trækker han også et stort læs.
Da Henrik så beder om hjælpere til Skandinavisk træf, som vi håber bliver rigtig stort,:party::party: er der ganske få der melder sig.
Så se nu at komme ud af busken så vi kan få nogle rigtig gode træf.
Vette hilsen fra en ung og frisk Pensionist.:driving:
Flemming #137
Hej Flemming - Padkær og
Hej Flemming - Padkær og Edel .....
AV AV Det gør ondt at blive sparket bag i ;-)
Jeg/vi har været med til en Fofårsmønstring og en efterårsmønstring i 2010 det var hyggeligt og godt arrangeret.
jeg/vi vil gerne arranger Forårsmønstring 2011 .........
Har aldrig prøvet sådan noget før. Men har da nogle ider om hvor man kunne starte og slutte....
HJÆLP HJÆLP .........
Hilsen Jesper 1155 / Jette
AV AV Det gør ondt at blive sparket bag i ;-)
Jeg/vi har været med til en Fofårsmønstring og en efterårsmønstring i 2010 det var hyggeligt og godt arrangeret.
jeg/vi vil gerne arranger Forårsmønstring 2011 .........
Har aldrig prøvet sådan noget før. Men har da nogle ider om hvor man kunne starte og slutte....
HJÆLP HJÆLP .........
Hilsen Jesper 1155 / Jette
Hej Jette og Jesper. Stærkt
Hej Jette og Jesper.
Stærkt gået:party:
Jeg havde heller aldrig prøvet noget sådan før - endsige være deltager til et træf, men fik al den hjælp fra Klub kammerater jeg kunne ønske mig - og det gik jo.....;)
I er meget velkomne til at ringe eller skrive til mig - mail og nummer findes på medlemssiden - Jeg lover ikke at sparke mere.... ;):D:D
Venlig hilsen
Padkær
Stærkt gået:party:
Jeg havde heller aldrig prøvet noget sådan før - endsige være deltager til et træf, men fik al den hjælp fra Klub kammerater jeg kunne ønske mig - og det gik jo.....;)
I er meget velkomne til at ringe eller skrive til mig - mail og nummer findes på medlemssiden - Jeg lover ikke at sparke mere.... ;):D:D
Venlig hilsen
Padkær
-
Hej Jette og Jesper. Fint at
Hej Jette og Jesper.
Fint at der var nogen der meldte sig.
Som Padkær skriver, behøver i ikke være bange for at stå alene med det, jeg husker at Edel og Per havde samme problem, de havde vist nok aldrig deltaget ved et træf før, men de klarede det med bravour.
Det kan også være sjovt hvis i bare gør det på jeres måde, så bliver det ikke "bare" en gentegelse af tidligere træf, men en ny oplevelse for alle os andre.
Nu håber vi blot at vi er i Danmark når i holder træf, så skal vi nok møde op.
Vette hilsen:cool::cool:
Grethe og Flemming #137
Fint at der var nogen der meldte sig.
Som Padkær skriver, behøver i ikke være bange for at stå alene med det, jeg husker at Edel og Per havde samme problem, de havde vist nok aldrig deltaget ved et træf før, men de klarede det med bravour.
Det kan også være sjovt hvis i bare gør det på jeres måde, så bliver det ikke "bare" en gentegelse af tidligere træf, men en ny oplevelse for alle os andre.
Nu håber vi blot at vi er i Danmark når i holder træf, så skal vi nok møde op.
Vette hilsen:cool::cool:
Grethe og Flemming #137
-
Hej Jette og Jesper Hvis
Hej Jette og Jesper
Hvis i har brug for hjælp til f.eks ideer, hvordan planlægger man, og andre praktiske ting, må i godt ringe til mig så skal jeg hjælpe jer så godt jeg kan. I kan finde tlf.nr under bestyrelsen
Hvis i har brug for hjælp til f.eks ideer, hvordan planlægger man, og andre praktiske ting, må i godt ringe til mig så skal jeg hjælpe jer så godt jeg kan. I kan finde tlf.nr under bestyrelsen
Halløj Corvette-Folkens.. Jeg har aldrig arrangeret
Halløj Corvette-Folkens..
Jeg har aldrig arrangeret sådan noget før, men kunne da være sjovt at fylde vores gård på Frederiksberg med Corvetter...:hurray:
/Henrik
Jeg har aldrig arrangeret sådan noget før, men kunne da være sjovt at fylde vores gård på Frederiksberg med Corvetter...:hurray:
/Henrik
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"