Kom og gør en god handel
Tag dine stumper med og sælg dem, eller kom og gør en god handel, eller hjælp os med at sparke dæk i hyggelige omgivelser.
4515
Vi starter kl. 10.00 søndag den 9 januar
adressen er
Kobbervej 2
4100 Ringsted
Giv gerne lyd fra dig om hvor meget plads du skal bruge
Stumpemarked i Ringsted 9 januar
Stumpemarked i Ringsted 9 januar
- Vedhæftede filer
-
- CORVETTE LINEUP.jpg (68.23 KiB) Vist 8017 gange
Bliver det noget lig Pomona
Bliver det noget lig Pomona ?
Pomona er først søndagen efter
Pomona er først søndagen efter altså d. 16 januar.....
Fik jeg foerresten nævnt at der vil jeg også være at finde?
Fik jeg foerresten nævnt at der vil jeg også være at finde?
Øj Lasse Jeg have virkelig lyst
Øj Lasse
Jeg have virkelig lyst til at komme og tage "kramboden" med. Jeg har en del "fejlbestillinger" på lager, som andre sikkert kunne få glæde af.
Men den 9 Januar. beboer mit barnebarn matriklen her med sin familie, for at nyde efter julen i landlige omgivelser (og passe "the shotgun dog") , medens jeg lader sommervarmt vand berøre min "spinkle sommerkrop", 22 timers direkte flyvning herfra Dannevang.:o
Lasse du skal tro på mig når jeg siger: "Jeg ville hellere have hygget mig med Lasse og vennerne fra CCD uagtet sjap og støvler, for hvad er Regency Class og personlig tjener og kok ?":smash:
Jeg mener jo at Jan C3 er en glimrende kok, i alt fald når det gælder pølsevending.
Nå, kort og godt, kan I have et dejligt swapmeet, jeg vil tage langt væk.:seeya:
Lykkemark
Jeg have virkelig lyst til at komme og tage "kramboden" med. Jeg har en del "fejlbestillinger" på lager, som andre sikkert kunne få glæde af.
Men den 9 Januar. beboer mit barnebarn matriklen her med sin familie, for at nyde efter julen i landlige omgivelser (og passe "the shotgun dog") , medens jeg lader sommervarmt vand berøre min "spinkle sommerkrop", 22 timers direkte flyvning herfra Dannevang.:o
Lasse du skal tro på mig når jeg siger: "Jeg ville hellere have hygget mig med Lasse og vennerne fra CCD uagtet sjap og støvler, for hvad er Regency Class og personlig tjener og kok ?":smash:
Jeg mener jo at Jan C3 er en glimrende kok, i alt fald når det gælder pølsevending.
Nå, kort og godt, kan I have et dejligt swapmeet, jeg vil tage langt væk.:seeya:
Lykkemark
I må gerne give en
I må gerne give en melding om der er nogen der kommer til dette arrangement, ellers bliver det aflyst.
Hej Lasse. Jeg vil gerne
Hej Lasse.
Jeg vil gerne komme, og jeg behøver ikke meget plads - er jo en lille lort:smash:, og jeg har ikke nogle stumper til salg - Håber arrangementet bliver til noget....:seeya:
Venlig Hilsen
Padkær
Jeg vil gerne komme, og jeg behøver ikke meget plads - er jo en lille lort:smash:, og jeg har ikke nogle stumper til salg - Håber arrangementet bliver til noget....:seeya:
Venlig Hilsen
Padkær
Hej Lasse Vi vil også
Hej Lasse
Vi vil også gerne komme. Har også hørt at der kommer svensker.
så vi håber det bliver til noget.
vi har ikke noget til salg,
Per 1190
Edel 1090
Vi vil også gerne komme. Har også hørt at der kommer svensker.
så vi håber det bliver til noget.
vi har ikke noget til salg,
Per 1190
Edel 1090
-
Hej Lasse. Vi kommer 2 voksen
Hej Lasse.
Vi kommer 2 voksen og 1 barn.
ps. Padkær du kan tage din reservedels bil med, jeg ved der er masser af stumper på den endnu.
Venlig Hilsen
Michael
Vi kommer 2 voksen og 1 barn.
ps. Padkær du kan tage din reservedels bil med, jeg ved der er masser af stumper på den endnu.
Venlig Hilsen
Michael
-
Hej Lasse Jeg kigger også forbi.
Hej Lasse
Jeg kigger også forbi. :driving:
Jeg kigger også forbi. :driving:
Hej Lasse. Godt initiativ - jeg
Hej Lasse.
Godt initiativ - jeg kommer og ser om jeg kan bytte en strut rod fra 35 mm bøsning til 30 mm.
Jeg har 4 røde baglygteglas, et plastikhus til spedo- tachometer, et sæt rocker moldings der er pæne men trænger til sort maling og hvad jeg ellers kan finde.
Venlig hilsen
Søren, 1012
Godt initiativ - jeg kommer og ser om jeg kan bytte en strut rod fra 35 mm bøsning til 30 mm.
Jeg har 4 røde baglygteglas, et plastikhus til spedo- tachometer, et sæt rocker moldings der er pæne men trænger til sort maling og hvad jeg ellers kan finde.
Venlig hilsen
Søren, 1012
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"