Stor tak til Edel og Per for

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
(udmeldt) C3
Indlæg: 151
Tilmeldt: 20. feb 2004, 01:27

Stor tak til Edel og Per for

Indlægaf (udmeldt) C3 » 8. aug 2010, 17:11

opstilling af den meget fine stand vi havde i år.

Med 2 måltider og øl ad libitum kunne det ikke gøres meget bedre. Afslutningen idag var dog en anelse tam.

C3

Padk
Indlæg: 0
Tilmeldt: 18. apr 2009, 20:11

Hej Vette Venner. Den Ros

Indlægaf Padk » 8. aug 2010, 17:36

Hej Vette Venner.

Den Ros vil jeg meget gerne deltage i. Det var en Super flot stand, og jeg blev meget overrasket over at blive trakteret med både flydende og fast føde. :smash: Super godt Initiativ :).
Jeg vil gerne rette en tak til alle som har fået standen til at se ud som den gjorde, og også tak for at Vette-Shoppen (Knud-Erik og Gerda) tog den lange tur til Djævleøen.

Jeg må se at få fingeren ud og få plader på min Vette, så Jeg fremadrettet kan deltage mere aktivt i de flotte arrangementer der bliver lavet. :smash:.

Vi Ses

Kenn Padkær #1068

PS. Tillykke til dem der har fået "ny" bil.....:smash:

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Vi siger også tak til

Indlægaf usa1#137-841 » 8. aug 2010, 20:01

Vi siger også tak til Edel og Per, det er godt nok et par ildsjæle vi har fået ind i klubben, det er jo en fornøjelse at møde sådan nogle mennesker, man skulle tro at i aldrig havde lavet andet.
Også Gerda og Knud-Erik går til den med krum hals, jeg tvivler på at Vette Shoppen nogen sinde har kørt bedre.
Vi fik også hilst på vores nye medlem Morten Bang, der præsenterede sin
Ron Fellows Z06, tillykke med den.

Nu glæder vi os bare til Nordisk træf i Falkenberg.


Hilsen

Grethe og Flemming.:seeya::seeya:

73Corvette
Indlæg: 17
Tilmeldt: 14. sep 2006, 05:48

Hej Edel og Per Hvor får

Indlægaf 73Corvette » 8. aug 2010, 22:02

Hej Edel og Per

Hvor får I overskuddet fra til at få standen til at fungere så godt og flot.
Vi tog fra Herning kl. 7.00, havde nogle ærinder undervejs, og nåede Club Corvette´s stand kl 13.30.
Vi var noget spændte på hvad der ville møde os, var pladsen god, hvordan modtager sjællænderne os, alle spekulationer var unødige. Et flot telt var stillet op, borde og bænke med tæpper så vi kunne sidde blødt og behageligt. Der var køleskab, kaffemaskine og hvad der ellers er nødvendig for at bespise clubbens medlemmer i 3 dage. Dog manglede de en ting, der var lovet gratis el under hele arrangementet, men der var ikke kapacitet nok til Club Corvette Denmark og Mustang Clubben, en lidt søgt undskyldning, men så træder Edel og Per´s fantasi til, vi henter vores generator, som tænkt så gjort og så var der strøm til kaffe, køleskab og meget andet godt.
Det var 2 rigtig gode dage og en regnvejrsdag. En rigtig stor tak til Edel og Per for deres store arbejde. Det de har gjort for at få en god Viking Run for Clubben´s medlemmer kan ikke beskrives, det er rigtig godt gået.
Tak til vores svenske venner for et godt fremmøde på Viking Run.
Vetteshoppen fik vist hvad den har af varer og salget var rigtig godt. I øjeblikket er Clubskjorter det store hit og det ser faktisk rigtig godt ud, når mange møder op til træf i skjorterne.

Vette hilsen
Gerda og Knud-Erik Riis

Indy1978
Indlæg: 9
Tilmeldt: 22. jul 2008, 20:34

Ja - man bliver let

Indlægaf Indy1978 » 8. aug 2010, 22:49

Ja - man bliver let forvendt når "Kjullerup - ekspressen" rykker ud :-D
Rigtig mange gange tak for et sjovt træf til alle, skal lyde her fra Gavnø.
Kærlig hilsen
Dorte & Søren

ps: det er altid dejligt med jysk selskab - men hvad skal vi sjællændere nu stille op med alle de knuste pigehjerter Allan har efterladt:o:o

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

I øjeblikket er Clubskjorter det

Indlægaf usa1#137-841 » 9. aug 2010, 10:26


I øjeblikket er Clubskjorter det store hit og det ser faktisk rigtig godt ud, når mange møder op til træf i skjorterne.

Vette hilsen
Gerda og Knud-Erik Riis


Når vi kommer til Falkenberg får vi udleveret CCS T-Shirts som vi selvfølgelig skal have på, så jeg vil foreslå at vi møder op i de fine nye skjorter.:party::party:


Hilsen Flemming.:seeya:

Eva og Poul
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. nov 2008, 11:14

Så gjorde de det igen

Indlægaf Eva og Poul » 9. aug 2010, 19:14

Så gjorde de det igen !
Edel & Per
Tusinde tak for en herlig weekend, alt var perfekt, hvad vi ikke havde blev hentet i Kjullerup ,sjov og spas.
Fin og velbesøgt stand
Hilsen
Peter#1030

Edel
Indlæg: 3
Tilmeldt: 3. jun 2009, 15:47

Vi i Kjulerup takker alle

Indlægaf Edel » 9. aug 2010, 22:09

Vi i Kjulerup takker alle for den opbakning vi har fået, og et fint fremmøde.:auto::auto::auto::auto::auto:
Tak for hjælpen selv i styrtende regn.
I dag er teltet tørt og pakket sammen til næste gang.:party:
En stor tak til Gerda og Knud-Erik, vi er alle glade for i gider komme til sjælland, med vette shoppen.:respekt:
(stort arbejde)
Vi vil goså takke den Svenske corvette club for et flot fremmøde, og håber vi får et godt samarbejde.:hurray:
( og til Allan tak for dansen):party1:

Vette knus fra:
Edel 1090
Per 1190


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster