Cruise for a Cure 2010

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Finnray
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:52

Hvor er jyderne?

Indlægaf Finnray » 7. apr 2010, 20:28

Og så en stor bøn til alle jer fra Jylland: Vi lægger os virkelig i selen for at det skal blive super også i Jylland. Hvis I kender Kenneth fra Per B automobiler i Silkeborg (hvor vi skal mødes om morgenen) ved I at det er 100% engagement. I Skive har vi et par frivillige der har knoglet på at skaffe band og sponsorerede sandwich og drikkevarer til alle.

Kom nu og vær med, jeg lover også godt vejr i Jylland :-)

Husk at hele overskuddet går ubeskåret til JDRFs arbejde med diabetesforskning. Dem der kender nogen med diabetes ved hvor rædselsfuld en sygdom det er.

EZIEGLER
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:05

Hej Finn Så er jeg meldt

Indlægaf EZIEGLER » 7. apr 2010, 21:04

Hej Finn
Så er jeg meldt til - selvfølgelig vil jeg ikke gå glip af dette enestående arrangement!

Finnray
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:52

Stillingen

Indlægaf Finnray » 8. apr 2010, 10:59

Mustang: 18 (MCD påstår hårdnakket at der kommer mindst 75 på Sjælland og 75 i Jylland)
Corvette: 10 (endnu ingen jyder, skal det være en ren Mustang begivenhed i Jylland?)
Harley: HD klubben benytter deres eget tilmeldingssystem, og jeg får snart efterretning herra


Kom nu allesammen, jeg lover godt vejr. Tilmeld jer ved at give et bidrag her:
http://www.jdrf.dk/da/cfc-deltag.htm


Se alle videoer her:
http://www.youtube.com/JDRFDK#g/c/96D5AC182C1CADDF

Hovedlink til arrangementet:
http://www.jdrf.dk/da/cfc96.htm

De bedste vettehilsner
Finn

Sømanden
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. maj 2009, 19:35

Og så en stor bøn

Indlægaf Sømanden » 8. apr 2010, 12:02


Og så en stor bøn til alle jer fra Jylland: Vi lægger os virkelig i selen for at det skal blive super også i Jylland. Hvis I kender Kenneth fra Per B automobiler i Silkeborg (hvor vi skal mødes om morgenen) ved I at det er 100% engagement. I Skive har vi et par frivillige der har knoglet på at skaffe band og sponsorerede sandwich og drikkevarer til alle.

Kom nu og vær med, jeg lover også godt vejr i Jylland :-)

Husk at hele overskuddet går ubeskåret til JDRFs arbejde med diabetesforskning. Dem der kender nogen med diabetes ved hvor rædselsfuld en sygdom det er.


Jeg havde faktisk planlagt og timet klargøring til og gennemførelse af syn og toldsyn, samt ikke mindst betaling af afgift og indregistrering af Corvetten, for at kunne deltage i det Jyske Cruise. :oNu har jobbet så lige forpurret den planlægning ved at arrangere et 2 dages seminar lige hvor ovenstående skulle have fundet sted :cuss:
Da indregistrering således ikke kan nås til den 1. maj, overvejer jeg om modet og frækheden er stor nok til at deltage på ?engangs-plader?, vejret sørger Finn jo for:)
Om ikke andet giver jeg et bidrag til indsamlingen og går op på torvet og ser på køretøjerne og støtter boderne :lurk5:

Finnray
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:52

Hej Sømand, Du er velkommen, også

Indlægaf Finnray » 8. apr 2010, 21:02

Hej Sømand,

Du er velkommen, også på prøveplader :-)

Inge & Finn 652
Indlæg: 15
Tilmeldt: 11. aug 2007, 16:42

Så er vi endelig et

Indlægaf Inge & Finn 652 » 8. apr 2010, 21:49

Så er vi endelig et par jyder og en enkelt C´3er, der kunne ta´sig sammen.
Glæder os og håber på en god dag.
Vette hilsen Inge :auto:

Jens Damgaard
Indlæg: 54
Tilmeldt: 13. aug 2008, 22:20

Endnu et par fra det

Indlægaf Jens Damgaard » 8. apr 2010, 22:41

Endnu et par fra det mørke Jylland har taget sig sammen til at tilmelde sig,
vi ses i Silkeborg.
M.V.H.
Jens#979.

Morten F P
Indlæg: 78
Tilmeldt: 15. jan 2010, 11:23
Geografisk sted: Ålsgårde
Kontakt:

Jeg synes ikke rigtigt, jeg

Indlægaf Morten F P » 9. apr 2010, 08:25

Jeg synes ikke rigtigt, jeg kan se sidste dato for tilmelding nogen steder, er der nogen der kender den?
Jeg satser også på at deltage (i Jylland), men på grund af mit arbejde er jeg nødt til at beslutte mig med meget kort varsel.
VH Oluf #1169

Finnray
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:52

Hej Mule og i andre

Indlægaf Finnray » 9. apr 2010, 11:58

Hej Mule og i andre fra vest,

Dejligt at I vil være med. Tak for det.

Sidste tilmelding er d. 28/4 for Jylland, men vi er fleksible, så bare kom når du har besluttet dig.

Vh Finn

Finnray
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:52

Kom nu drenge og piger, Skal

Indlægaf Finnray » 12. apr 2010, 22:05

Kom nu drenge og piger,

Skal vi ikke slå Mustangerne?
http://www.jdrf.dk/indsamlingdurmain.asp?id=40


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 114 gæster