Corvette - Würth arrangement 19 eller 21 August

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Benny
Indlæg: 68
Tilmeldt: 10. jun 2005, 01:37

Corvette - Würth arrangement 19 eller 21 August

Indlægaf Benny » 12. jul 2023, 12:25

Hej alle,
Jeg har fået nedenstående forespørgsel fra Würth.
Hvis det har nogen interese at stille sin corveyye til rådighed en af de to dage, så skriv på tråden så jeg kan finde ud af om det er muligt.og få meldt tilbage til Würth.
Mvh. Benny #494
--------------------------------------
Hej Benny
Tak for snakken.
Hermed konkrete tidspunkter.

Lørdag d. 19. august (Würth firma arrangement):
Deltagerne ankommer fra 7.30-9.30. Det vil være klart at foretrække, at bilerne er på plads inden 7.30 og allersenest inden 08.00. Alternativt fredag (hvor vi er på pladsen hele dagen, og stiller op/gør klar).
Arrangementet slutter kl. 20.00, hvorefter bilerne kan hentes.

Mandag d. 21. august (Kundearrangement):
Deltagerne/kunderne ankommer fra kl. 11.00, dvs. at bilerne skal stå klar der ”aller senest”, og gerne senest 10.30. Bilerne kan stilles op fra kl. 07.00, alternativt søndag hvis det passer bedre.
Arrangementet slutter kl. 19.00, hvorefter bilerne kan hentes.

Vi skal bruge 6 biler pr. arrangement.
Adressen er Montagevej 6, 6000 Kolding (Würth DK hovedsæde).

Bilerne står på vores græsplæne, den er kørefast. Der vil også være køreplader til rådighed efter behov (men mest beregnet til kørsel med truck, ift. indhold i teltene mv.

Jf. drøftelse, så kan vi fint lægge os fast på et gavekort som tak for ulejligheden, på kr. 1.500,- pr. bil pr. dag. Dette til en valgt Würth butik (alt det skal vi nok stå for, jeg skal blot have kontaktdata på et tidspunkt).

Er der andet info du skal bruge lige nu?

Med venlig hilsen / Best Regards / Mit freundlichen Grüßen
Søren Graabach
Markedschef, Auto, Cargo & Værkstedsudstyr

Würth Danmark A/S
Industri N2
Montagevej 6
6000 Kolding

Benny
Indlæg: 68
Tilmeldt: 10. jun 2005, 01:37

Re: Corvette - Würth arrangement 19 eller 21 August

Indlægaf Benny » 20. jul 2023, 13:11

Hej alle.
Da der ikke rigtig har været interesse, har jeg meldt tilbage til Würth at de skal finde en anden løsning til deres arrangement.
Mvh Benny


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 120 gæster