USA tur 17-29/8-2023

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Nicmac
Indlæg: 19
Tilmeldt: 10. nov 2017, 14:51

USA tur 17-29/8-2023

Indlægaf Nicmac » 2. jul 2023, 15:26

Kære Vette venner,

Først og fremmest tusind tak for et fantastisk sommertræf her i weekenden. Det hele var tilrettelagt til perfektion, selvom Anni hårdnakket påstod at hun ikke har haft noget med det at gøre ;) Sikken fantastisk cruise igennem det nordsjællandske og folket i Nykøbing tog godt og begejstret imod os.
Som jeg fortalte om til mødet har vi koblet os på Corvette Club Norges tur til USA i august. I øjeblikket er vi ca. 6 personer, der deltager fra Danmark blandt andre vores formand Gert og C8 Søren og Rikke.
Hvis der kunne være andre interessereterede, så kan I se programmet og yderligere info her: https://www.hopalong.no/blank-2
Som nævnt koster turen ca. 14500 dkr.- alt inklusiv dvs. bil, hotel og indgangsbilletter til Carlisletræffet - uanset hvor man flyver fra i Danmark. Udover dette skal man selv sørge for frokost/aftensmad og benzin.
Jeg mangler stadigvæk en partner til at dele bil og værelse, så hvis der er en enkelt person, der ønsker at deltage, er jeg ledig som ledsager :D

Der skal helst gives besked senest tirsdag d. 4/7-2023, da jeg har lovet at give rejsearrangøren besked der.

Håber der er andre, der har lyst til at deltage og endnu engang tak til arrangørene for et superbt arrangement denne weekend.

Vette hilsener
Nick #1701

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 97 gæster