Gavnø- træf 2020

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Bursche
Indlæg: 107
Tilmeldt: 21. aug 2012, 10:10

Gavnø- træf 2020

Indlægaf Bursche » 3. mar 2020, 22:33

Hej Alle,
Det var lidt tyndt med Corvette-deltagere i 2019, og lige nu overvejer vi vores mulige 2020 deltagelse. Lad os få lidt tilbagemeldinger for at høre, om det giver mening at deltage?

De bedste Super-Tuesday-Corvette-hilsener
Hanne og Lars “1405”

Brugeravatar
Vesterby
Indlæg: 76
Tilmeldt: 11. jul 2016, 10:04

Re: Gavnø- træf 2020

Indlægaf Vesterby » 3. mar 2020, 23:26

Hej Hanne og Lars

Jeg har snakket med nogle folk som der har Veterankøretøjer....
Jeg må nok sige at trafikstyrelsen / skal have lukket ned, for det som de har gang med originaliteten af veterankøretøjer...
Alle dem som jeg har snakket med, skal ikke køre til træf nogle steder, før der er klare linier på afgiften...
Folk siger, at de bliver heller hjemme.. ind at komme i klørene på trafikstyrelsen til diverse træf...
Der er nogle store træf steder, som der har meldt ud.... at på dette grundlag bliver der ingen træf i 2020
Bare her i det midt og vestJyske. Kan det måske også komme til at ramme forexsempel.
Jesperhus Vesterantræf / Lundø træf. Grønhøj fly og bil træf......
Med dette vil jeg bare fortælle mine oplevelser, når jeg snakker med folk som har Veteranbiler....

Men jeg håber da meget på, at Folketinget eller trafikstyrelsen kommer til afgørelse på dette, så folk ved hvad de har....
Først der vil folk nok møde op til de dejlige træf....?

Mvh Anders 1616


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster