Det er første søndag i måneden, og vejret lover godt. Er der andre der kommer til havnen kl. 15:00?
Gert
Roskilde havn på søndag den 3/4
Er havnetræffet ikke flyttet til
Er havnetræffet ikke flyttet til torvet oppe i byen, syntes jeg havde hørt noget om det.
Leif
Leif
-
Jo, træffet hver torsdag aften
Jo, træffet hver torsdag aften er flyttet, til parkeringspladsen ved rådhuset. Se beskrivelse på www.youngtimer.dk. Det jeg skriver om er den tradition vi har i CCD, med at mødes første søndag i hver måned, efter 1/4, kl. 15:00.
Gert
Gert
-
Jeg er i gang med
Jeg er i gang med lidt reparationer, men hvis jeg når at blive færdig med bilen kommer vi i morgen.
C3
Jeg har skiftet aktuator til højre forlygte. Ikke så sjov. Hvis Claus ikke kommer i morgen venter jeg med at skifte forfjedrene. :)
C3
Jeg har skiftet aktuator til højre forlygte. Ikke så sjov. Hvis Claus ikke kommer i morgen venter jeg med at skifte forfjedrene. :)
Hej Gert Vi regner med at
Hej Gert
Vi regner med at kigge forbi.
Kim & Jette
Vi regner med at kigge forbi.
Kim & Jette
Kigger forbi og har kaffe/te
Kigger forbi og har kaffe/te med til de ccd'ere der ku ha lyst til en kop kaffe. ☕️🍩
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
Hej Vi har tænkt os at
Hej
Vi har tænkt os at komme derned 😊
Vi har tænkt os at komme derned 😊
-
Jo, træffet hver torsdag aften
Jo, træffet hver torsdag aften er flyttet, til parkeringspladsen ved rådhuset. Se beskrivelse på www.youngtimer.dk. Det jeg skriver om er den tradition vi har i CCD, med at mødes første søndag i hver måned, efter 1/4, kl. 15:00.
Gert
Det bliver spændende at se hvor mange der overholder 'påbudet'. Jeg tror at mange stadig vil køre på havnen. Jeg checker begge steder på torsdag.
C3
Tak for hyggeligt selskab selvom
Tak for hyggeligt selskab selvom det var lidt køligt idag.☺️- PS den ukurante vette var servicevogn.
9890
9890
- Vedhæftede filer
-
- image.jpg (52.45 KiB) Vist 10770 gange
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
-
Det bliver spændende at se
Det bliver spændende at se hvor mange der overholder 'påbudet'. Jeg tror at mange stadig vil køre på havnen. Jeg checker begge steder på torsdag.
C3
En uheldig dag at checke på, der var voldsomt regnvejr. Jeg så én Cadillac (åben!) på havnen og nul veteranbiler ved Rådhuset.
C3
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"