Hej Allan,
Ved ikke om det kunne have nogen af dine medlemmers interesse? Vi har i Silkeborg arrangeret et foredrag med Jan Magnussen, den 5. november, hvor han på en scene midt i Bilernes Hus, Silkeborg, i en time vil fortælle om sin karriere (og Kevin naturligvis) og oplevelser undervejs. Udover dette vild er være salg af Jan Magnussen merchandise, konkurrencer, forplejning m.m. OG så synes vi jo, at det kunne være interessant, at udstille nogle flotte Corvette biler i området omkring scenen, så de fremmødte både kunne høre Jan og samtidig se de ikoniske biler.
Bemærk at datoen er uden for vor normale køresæson (red.)
Skulle dette have nogle af dine medlemmers interesse, så kan vi tilbyde gratis adgang for føreren af bilerne til foredraget (op til 10 biler). Bilerne udstilles indendørs i Bilernes Hus ? og ønsker nogle ikke at have bilerne med hjem efter foredraget, så kan de stå (indendørs) i Bilernes Hus i op til en uge efterfølgende.
Håber at dette har Jeres interesse ? ser frem til at høre fra dig.
P.s. Vedhæftet opslag, der kører på Facebook lige nu. Kan også læse om arrangementet og bestille biletter på
: : https://silkeborg.ddbcms.dk/arrangementer/foredrag-debat/racerkoerer-et-haandvaerk)
Med venlig hilsen
Kim Pinderup Schelle
Indehaver
Foredrag med Jan Magnussen 5. november
Foredrag med Jan Magnussen 5. november
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej Jeg kommer med C5
Hej
Jeg kommer med C5 og 2 personer
Benny 1285
Jeg kommer med C5 og 2 personer
Benny 1285
-
Hvis vi kan nå det
Hvis vi kan nå det vil vi også gerne med
1 c5 2 personer Hilsen Lind og Jens #1110
1 c5 2 personer Hilsen Lind og Jens #1110
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"