Efterårsmønstring Øst

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Gert Andersen_
Indlæg: 0
Tilmeldt: 9. jun 2011, 10:36

Hej Edel og Per Tak for

Indlægaf Gert Andersen_ » 28. sep 2014, 08:31

Hej Edel og Per
Tak for en rigtig velorganiseret og hyggelig dag. I havde virkelig fundet nogle små og smukke veje, som man ellers aldrig ville komme på.
Gert

Bluebird
Indlæg: 20
Tilmeldt: 8. jul 2010, 11:34

Hej Per & Edel Tusind tak

Indlægaf Bluebird » 28. sep 2014, 09:50

Hej Per & Edel

Tusind tak for en rigtigt flot tilrettelagt & superhyggelig dag - vi ses:bad:

Jette & Kim

Per
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. sep 2004, 21:31

Hej Edel og Per Jeg siger

Indlægaf Per » 28. sep 2014, 10:46

Hej Edel og Per
Jeg siger også mange tak for et rigtigt godt pg hyggeligt arrangement
Hilsen
Steffen

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Kære Edel og Per. Som sædvanlig

Indlægaf usa1#137-841 » 28. sep 2014, 11:44

Kære Edel og Per.

Som sædvanlig klarede i det hele til UG med kryds og slange, det var vel nok et vellykket arrangement og så fik vi set jeres smukke hus på det dejlige ENØ.

Jeg undrer mig mange gange over hvor i får energien fra, i er bare altid klar.

Vi kom godt hjem, men det var godt at vi ikke kørte 5 minutter før, så havde vi risikeret at få en motorvejsbro i hovedet, vi kom til at holde i kø 200 meter før broen, så det var lige sket inden vi kom, der må være en der holder hånden over os.

Mange Vette hilsener fra
Grethe og Flemming.

Tommy .E
Indlæg: 5
Tilmeldt: 7. apr 2004, 21:52

Jeg vil også lige stort

Indlægaf Tommy .E » 28. sep 2014, 12:45

Jeg vil også lige stort tak for en super hyggelig dag , dejligt at se at der er så stor opbagning :party:.

Mvh Tommy. E :patriot:

Hans J. Jacobsen
Indlæg: 101
Tilmeldt: 15. jul 2012, 22:43

Kære Edel og Per. Som sædvanlig

Indlægaf Hans J. Jacobsen » 28. sep 2014, 13:29


Kære Edel og Per.

Som sædvanlig klarede i det hele til UG med kryds og slange, det var vel nok et vellykket arrangement og så fik vi set jeres smukke hus på det dejlige ENØ.

Jeg undrer mig mange gange over hvor i får energien fra, i er bare altid klar.

Vi kom godt hjem, men det var godt at vi ikke kørte 5 minutter før, så havde vi risikeret at få en motorvejsbro i hovedet, vi kom til at holde i kø 200 meter før broen, så det var lige sket inden vi kom, der må være en der holder hånden over os.

Mange Vette hilsener fra
Grethe og Flemming.



Også STOR TAK til Edel og Per for en fantastisk dag, og også TAK til alle fremmødte - dejligt med så mange jyder og svenskere -
2014 har været et helt fantastisk corvette år. Vi håber at se jer alle i løbet af efteråret/vinteren. Der er godt nok lang tid til forår :-(
Hej Grethe og Flemming....dejligt at høre I - trods alt - kom godt hjem.....klart at Vorherre holdt hånden over jer - han har jo et aldeles upåklageligt samarbejde med Grethe, som han gerne vil fortsætte næste år :-)
knus, kram og kærlige hilsner fra Karen Margrethe og Hans Jørgen

S.Carl
Indlæg: 36
Tilmeldt: 1. jan 2009, 15:22

Kære Edel & Per og

Indlægaf S.Carl » 28. sep 2014, 13:59

Kære Edel & Per og alle i dejlige deltagere i efterårstræffet.
Tak for et godt arrangement og et godt selskab, det blev en dejlig plus-dag og godt at se deltagere fra hele landet samt de gode corvettevenner fra Sverige.
Utroligt der kan laves sådan en heldagstur for kr. 100 !!
Vi glæder os til at se jer igen næste år.

Kærlig hilsen Kathe & Søren

moesgaard-990
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. nov 2007, 18:30

Kære alle Vi tilslutter os alle

Indlægaf moesgaard-990 » 28. sep 2014, 14:49

Kære alle

Vi tilslutter os alle de rosende ord til dette træf. Det er jo trods alt arrangørerne af træffene, der trækker det store læs - uden dem var klubben ilde stedt.

Tusinde tak til Per og Edel - det var en fin afslutning på et fantastisk Corvetteår. Vi fik hel posen fyldt med dejlig underholdning af Pedro og overnatning i "svedhytten".

Tak til jyderne, der tog udfordringen op og kom over til "os " - håber vi ses til Forårsmønstring Øst (med overnatning) i slutningen af april 2015.

Til slut et stort velkommen til de mange nye medlemmer - det var hyggeligt at møde jer. Vi håber ikke, at vi har skræmt jer for meget, med den til tider hårde, men hjerteligt tone - håber også at se jer til næste år.

God jul xmas og godt nytår :party:fra Bente og Christian

Henrik Pedersen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 18. jan 2012, 18:55

Vi fra Sverige säger som

Indlægaf Henrik Pedersen » 28. sep 2014, 15:35

Vi fra Sverige säger som alla andra STORT TACK för en dejlig dag med alla goda Danskar .

Mats-Ewa,Gert-Lotta,Bertil-Siv,Stefan-Annika,Magnus-Liselotte.
Tack än en gang Edel o Pär.

kaare jylling-842
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. mar 2006, 21:53

Vi vil også gerne takke

Indlægaf kaare jylling-842 » 28. sep 2014, 16:31

Vi vil også gerne takke for et helt og aldeles veludført arrangement.

Det er altid en fornøjelse og være i selskab, med så mange flinke og glade mennesker.

Også en stor tak herfra til Edel og Per for deres altid utrættelige indsats for klubben.

Med mange hilsener fra Linda og Kaare :grouphug:


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 146 gæster