Skal du svinge køllen i Hedensted
-
Skal du svinge køllen i Hedensted
Hej alle. Hedensted Golfklub spørger om der er nogen der har interesse i at vise Corvetter frem D. 14/9 kl 11.30 til 13.00. Dette giver adgang til lidt servering og golf. Der afholdes golfturnering mellem AC Horsens og Vejle Kolding Boldklub. Inge-Lise og P.E deltager.:auto::auto: MVH Poul Erik
Hejsa Brita og jeg kommer også
Hejsa
Brita og jeg kommer også hvis ikke det regner helt vildt :patriot:
MVH Kent
Brita og jeg kommer også hvis ikke det regner helt vildt :patriot:
MVH Kent
hej igen jeg har snakket med
hej igen
jeg har snakket med Michael Kongsmark som er forretningsfører i Hedensted Golfklub som oplyste at hvis der er nogle Corvettefolk som møder op med Corvetten og ønsker at spille golf kan der spilles fra ca. kl. 14
jeg er i besiddelse af 10 stk. green fee billetter hvor det gælder først til mølle
green fee billetterne kan også bruges på Pay og Play banen hvis der er nogle nye golfspillere der vil prøve dette
MVH Kent
jeg har snakket med Michael Kongsmark som er forretningsfører i Hedensted Golfklub som oplyste at hvis der er nogle Corvettefolk som møder op med Corvetten og ønsker at spille golf kan der spilles fra ca. kl. 14
jeg er i besiddelse af 10 stk. green fee billetter hvor det gælder først til mølle
green fee billetterne kan også bruges på Pay og Play banen hvis der er nogle nye golfspillere der vil prøve dette
MVH Kent
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"