Jeg fik mit livs fedeste køretur med Jan Magnussen, jeg troede at jeg havde prøvet at køre stærkt, det havde jeg ikke, jeg har næsten trådt bunden ud af bilen med mine fødder.
Dem der gav kr. 2.500.- for en tur på 2 omgange fik sandelig noget for pengene, desværre holdt motoren ikke til mere end 6 ture før den stod af.
Jeg fik mit livs dyreste køretur, ny motor til + kr.100.000,- ØV ØV ØV.
JEG STØTTEDE EN GOD SAG OG ENDTE MED EN KÆMPE REGNING.
Trist hilsen fra
Flemming.
Ræs for Riget.
Hej Flemming - det forklarer
Hej Flemming - det forklarer hvorfor jeg ikke så bilen derude idag; frygtede lidt årsagen - det havde du ikke fortjent!! :-(
-
Hej Flemming det gør mig
Hej Flemming det gør mig ondt at høre
Arj altså, Flemming, hvor er
Arj altså, Flemming, hvor er det brand ærgerligt!!!! :-(((
Det er så nok første, eneste og sidste gang at Jan M. har fået lov at køre i din bil..?
Det er så nok første, eneste og sidste gang at Jan M. har fået lov at køre i din bil..?
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
-
Ærgerligt. Hvad gik galt? Iøvrigt
Ærgerligt. Hvad gik galt?
Iøvrigt syntes jeg i selve løbene at en de der lød bedst og kørte flot var Solmans Jaguar
Jeg ved ikke om du kan bruge dette link, men her er en komplet ny LS7 til $13500
http://www.ebay.com/bhp/ls7-complete-engine
C3
Iøvrigt syntes jeg i selve løbene at en de der lød bedst og kørte flot var Solmans Jaguar
Jeg ved ikke om du kan bruge dette link, men her er en komplet ny LS7 til $13500
http://www.ebay.com/bhp/ls7-complete-engine
C3
Øv Flemming, nej det havde
Øv Flemming, nej det havde du bestemt ikke fortjent.
Det er da uforståeligt at det sker, da jeg ved at din bil, bliver serviceret efter foreskrifterne, af professionelle mekanikere, og ikke af gør det selv mennesker.
Der må da være en billigere løsning end 100 tusind ???
Lykkemark
Det er da uforståeligt at det sker, da jeg ved at din bil, bliver serviceret efter foreskrifterne, af professionelle mekanikere, og ikke af gør det selv mennesker.
Der må da være en billigere løsning end 100 tusind ???
Lykkemark
-
Tak for alle de søde
Tak for alle de søde tilkendegivelset her på siden og ikke mindst alle de private mails med gode råd og henvisninger til Motorer der er til salg.
Det varmer meget, men så heller ikke flere tudekiks herfra, :nopity:det er bare op på hesten igen og se fremad.
Det ender nok med at jeg køber en fabriksny motor, jeg mangler bare en sidste melding fra Jan Magnussen som er ved at se hvad han kan gøre for mig.
Billigste løsning lige nu er ca. Kr. 120.000,- ilagt og køreklar. Herfra skal så trækkes det beløb jeg får for den gamle motor.
Jeg gemmer resten af historien til CCD NYT. De mangler jo noget at skrive om.
:tal:Jeg håber så at en anden vil skrive om Østrigsturen som jeg halvvejs havde lovet.
Vette hilsen
Flemming.:streger:
Det varmer meget, men så heller ikke flere tudekiks herfra, :nopity:det er bare op på hesten igen og se fremad.
Det ender nok med at jeg køber en fabriksny motor, jeg mangler bare en sidste melding fra Jan Magnussen som er ved at se hvad han kan gøre for mig.
Billigste løsning lige nu er ca. Kr. 120.000,- ilagt og køreklar. Herfra skal så trækkes det beløb jeg får for den gamle motor.
Jeg gemmer resten af historien til CCD NYT. De mangler jo noget at skrive om.
:tal:Jeg håber så at en anden vil skrive om Østrigsturen som jeg halvvejs havde lovet.
Vette hilsen
Flemming.:streger:
-
:seeya:Jeg fik lige en hilsen
:seeya:Jeg fik lige en hilsen fra Jan Magnussen i går.
Som bekendt er han nu i USA hvor han fik en 2.:auto::auto: plads i ALMS løbet.
Jan har haft fat i nogle Bosser fra GM og fortalt dem hvad der var sket, ud af 35 biler der stillede op for Ræs for Riget var det kun Corvette motoren der ikke kunne holde til det.
Det mente de bestemt ikke kunne være rigtigt, så hvis jeg fik pillet motoren ud af bilen og sendt den til USA, ville de se på den, undersøge hvordan problemet kunne opstå og sørge for at jeg fik den tilbage i køreklar stand, uden beregning. YES.
Så nu er det bare med at få den pillet ud og sendt af sted.
Den når jo nok ikke at blive klar til Efterårsmønstringerne, men Claus Juul har straks tilbudt mig at jeg må låne en af hans Vetter. (Flink fyr.)
Glad vette hilsen fra
Flemming.
Som bekendt er han nu i USA hvor han fik en 2.:auto::auto: plads i ALMS løbet.
Jan har haft fat i nogle Bosser fra GM og fortalt dem hvad der var sket, ud af 35 biler der stillede op for Ræs for Riget var det kun Corvette motoren der ikke kunne holde til det.
Det mente de bestemt ikke kunne være rigtigt, så hvis jeg fik pillet motoren ud af bilen og sendt den til USA, ville de se på den, undersøge hvordan problemet kunne opstå og sørge for at jeg fik den tilbage i køreklar stand, uden beregning. YES.
Så nu er det bare med at få den pillet ud og sendt af sted.
Den når jo nok ikke at blive klar til Efterårsmønstringerne, men Claus Juul har straks tilbudt mig at jeg må låne en af hans Vetter. (Flink fyr.)
Glad vette hilsen fra
Flemming.
Good News, Flemming! (ju)
Good News, Flemming! (ju)
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
Tillykke Flemming - der er
Tillykke Flemming - der er da en vis format over den løsning GM har strikket sammen til dig! Gad vide hvor mange andre bilfabrikker der havde reageret tilsvarende på en motor der var stået af under leg på bane...:confused:
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"