Hej Allan,
Efter aftale med min nabo, Preben Rasmussen, Strib, :patriot: sender jeg dig som formand for Corvette klubben denne mail for at informere dig om et arrangementet, som Lions Club Middelfart afvikler i forbindelse med ?Lillebæltmarkedet? (se evt http://lillebaeltmarkedet.dk/ ).
Vi har fået stillet et parkeringsareal på 20*30 m til rådighed lige ud til Lillebælt. Arealet grænser op til markeds- og tivolipladsen, og ideen er, at publikum skal kunne beundre et udvalg af klassiske biler samt kunne købe en defineret tur på 8 km i lokalområdet.
Vi har kontakter til Cobra Club Danmark og Mustang klubben, som forventes at kunne stille med hhv 4-5 og ca. 10 køretøjer. Skuespiller Asger Reher har reserveret dagen og forventes at deltage med sin Cobra.
Ønsket til Corvette klubben er, at I ligeledes deltager med ca. 10 køretøjer.
Arrangementet afvikles d. 11. maj kl. 10-16. Der vil være mulighed for et bilskifte kl. 13 for dem der ikke kan/vil være med hele dagen.
Vi håber, at alle vil stille deres biler til rådighed for at køre med betalende publikum. Prisen bliver kr. 250,- pr. bil. Ønsker man en køretur med en specifik bil, skal der betales et VIP tillæg. Efter 5 ture, som hver varer ca. 15 min. vil der være mulighed for en pause for bil og kører.
Idet Lions Clubs fornemste formål er, at indsamle penge, som ubeskåret går videre til humanitære formål, kan vi desværre ikke tilbyde anden betaling, end dækning af benzin omkostninger for dem der kører med publikum. Vi forsøger dog at få dette sponseret af OK Benzin i form af et værdi-kort. Vil du vide mere om Lions kan du se det her: http://www.middelfart.lions.dk
Vi stiller et Pit telt op på pladsen, hvor vi vil sørge for forplejning til kørerne i løbet af dagen.
Idet der køres på offentlig vej, skal færdselsloven selvfølgelig overholdes og bilerne skal være indregistreret og lovlige. Efter forespørgsel hos hhv politi og forsikringsselskaber, skulle der ikke være nogen forbehold. Til de der har en veteranforsikring hos Alm. Brand kan jeg informere om, at der er en klausul om, at der ikke på køres konfirmations- eller brudekørsel uden forudgående accept. Vores aktivitet ligger dog uden for denne klausul, men vi får dette bekr��ftet pr. mail.
Jeg håber du vil hjælpe os med at skabe kontakt til de Corvette Club medlemmer, som kunne være interesseret. De bedes kontakte mig hurtigst muligt på tlf. 22697208 eller mail: ju@force.dk
Jeg modtager gerne kommentarer til ovennævnte og forslag til forbedringer. Vi er novicer på denne type arrangementer :-)
På vegne af Lions Club Middelfart
Med venlig hilsen
Jens Ulrik Hansen
Invitation til Lillebæltmarked 11 maj 10:00 - 16:00
Invitation til Lillebæltmarked 11 maj 10:00 - 16:00
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej To biler tilmeldt: 1975 Corvette
Hej
To biler tilmeldt:
1975 Corvette C3 cabriolet ? medlem nr. 791 Henning Madsen
1969 Corvette C3 Coupe ? medlem nr. 787 Preben Rasmussen
6988
I håbet om at der er flere der vil støtte det gode formål :streger:
Preben
NB:
Vær opmærksom på at der er sammenfald med:
Forårsmønstring Vest i Thisted og omegn 10-12 maj 2013
To biler tilmeldt:
1975 Corvette C3 cabriolet ? medlem nr. 791 Henning Madsen
1969 Corvette C3 Coupe ? medlem nr. 787 Preben Rasmussen
6988
I håbet om at der er flere der vil støtte det gode formål :streger:
Preben
NB:
Vær opmærksom på at der er sammenfald med:
Forårsmønstring Vest i Thisted og omegn 10-12 maj 2013
HUSK Hej alle I glade
HUSK
Hej alle I glade og forårskåde Corvette ejere,
Nu har du mulighed for, at lufte bilen og støtte et godt formål samtidig!
Som tidligere opslået på dette forum (25/3 - se dette for flere detaljer) afholder Lions Club Middelfart et arrangement i f.m. Lillebælt Marked d. 11. maj fra kl. 10-16.
Cobra Club DK, Corvette klubben samt Mustang klubben er inviteret til at udstille deres køretøjer på et 600m2 stor areal, samt køre en tur med betalende gæster på ca. 8 km på Strib halvøen. Overskuddet går til Lions' humanitære arbejde. Indtil videre er der tilmeldt 4 Cobra'er, 3 Corvetter og 3 Mustangs. I forhold til klubbens størrelse, er Cobra andelen meget stor
Skulle du ha' lyst til og mulighed for at deltage, er du meget velkommen til at skrive til ju@force.dk.
Jens Ulrik Hansen
Med venlig hilsen
Jens Ulrik Hansen
Hej alle I glade og forårskåde Corvette ejere,
Nu har du mulighed for, at lufte bilen og støtte et godt formål samtidig!
Som tidligere opslået på dette forum (25/3 - se dette for flere detaljer) afholder Lions Club Middelfart et arrangement i f.m. Lillebælt Marked d. 11. maj fra kl. 10-16.
Cobra Club DK, Corvette klubben samt Mustang klubben er inviteret til at udstille deres køretøjer på et 600m2 stor areal, samt køre en tur med betalende gæster på ca. 8 km på Strib halvøen. Overskuddet går til Lions' humanitære arbejde. Indtil videre er der tilmeldt 4 Cobra'er, 3 Corvetter og 3 Mustangs. I forhold til klubbens størrelse, er Cobra andelen meget stor
Skulle du ha' lyst til og mulighed for at deltage, er du meget velkommen til at skrive til ju@force.dk.
Jens Ulrik Hansen
Med venlig hilsen
Jens Ulrik Hansen
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Så er jeg også tilmeldt
Så er jeg også tilmeldt dette fantastiske arrangement. :thumbs:
Michael
Michael
-
Jeg er også tilmeldt(en af
Jeg er også tilmeldt(en af de allerede tilmeldte).
/Lars
/Lars
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"