Fantastisk træf i Østrig.

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
73Corvette
Indlæg: 17
Tilmeldt: 14. sep 2006, 05:48

Hej Flemming Jeg har været til

Indlægaf 73Corvette » 23. feb 2013, 16:06

Hej Flemming
Jeg har været til et møde med Inge Lise og Poul Erik om at deltage i turen til Østrig og der kom Poul Erik med den kommentar at hvis dig og Grete deltog i turen til Rold Storkro ville de også deltage i turen til Østrig.
Er det OK med dig?

Vette hilsen Knud Erik

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Grethe er ved at undersøge

Indlægaf usa1#137-841 » 23. feb 2013, 19:32

Grethe er ved at undersøge Pensionist kalenderen, imedens syntes jeg at i lige skal kigge på Rold tilmeldingerne, for der er da op til flere oplagte emner (dejlige mennesker) som i skal vride armen om på, så de tager med til Østrig.:party:

Hilsen Flemming.

Poul J
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. apr 2004, 22:14

Hej Grethe og Flemming. Inge-Lise og

Indlægaf Poul J » 24. feb 2013, 12:39

Hej Grethe og Flemming.
Inge-Lise og jeg vil også gerne deltage i Østrigs træffet. Jeg har været lidt lang tid om at bestemme mig, men nu er det nu. TILMEDDING: Inge-Lise og Poul Erik Jensen
Corvette C3 1972
Medl.nr 297
Vi regner med at køre fra Vejle mandag morgen kl 03.00 og så køre hele turen i et hug. Ja,Ja, jeg ved godt at der er nogle herinde, der ikke mener at min gamle corvette er vild med at krydse den tyske grænse, men jeg har jo prøvet det før. Jeg har en mekanikker i Rosenheim syd for Munchen (Jork Smudlibowsky), og i Østrig ved Kitzbuhel (Herman Thoifel) som har hjulpet mig før og ellers har vi ADAC, så der er ingen ko på isen.
Jeg har set herinde at man måske kan sætte en gammel indbakke op bag førersædet for at skærme af for vinden i nakken,jeg har ikke en indbakke der ikke er i brug, så jeg vil forsøge med en gammel åleruse med små masker. Jeg har også tænkt mig at køre hjem, men går skidtet i stykker kan vi jo altid tage toget.
En skam at OK ikke sælger benzin i Tyskland, jeg har bestilt et Shellkort, da Shelltankene ligger med ca. 250 km afstand, og det er lige passende for mig, så kan man jo få strukket benene lidt mens man tanker.

Hilsen
Poul Erik

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Hej Flemming Jeg har været til

Indlægaf usa1#137-841 » 25. feb 2013, 10:22


Hej Flemming
Jeg har været til et møde med Inge Lise og Poul Erik om at deltage i turen til Østrig og der kom Poul Erik med den kommentar at hvis dig og Grete deltog i turen til Rold Storkro ville de også deltage i turen til Østrig.
Er det OK med dig?

Vette hilsen Knud Erik


Nu har Poul Erik jo meldt sig inden jeg fik svaret, så nu behøver vi jo ikke at tage til Rold.

Men vi gør det nu alligevel (TILMELDING) det er jo længe siden at vi har set alle de gæve Jyder, så det vil vi glæde os til.

Men hvis jeg nu kan lokke Hanne:sh: og Henrik Berg:willy_nilly: og måske Charlotte:sh: og Claus Juul :willy_nilly:med til Rold, så må i også skaffe et par hold til Østrig.


Vette hilsen
Grethe:sh: og Flemming.:thumbs:

ps. Der skal jo ikke være mangel på juhu piger, så kan vi andre blive lidt rundtosset.

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Hej Poul Erik. Det glæder os

Indlægaf usa1#137-841 » 25. feb 2013, 10:34

Hej Poul Erik.

Det glæder os at i tager med til Østrig, lidt ærgeligt at i ikke når det fine program om Mandagen, så flot at i kommer alligevel.

Jeg har en gammel Tennisketcher du måske kunne bruge som vindstopper i nakken, der mangler godt nok nogle strenge men så har Inge-Lise måske noget strikkegarn der matcher bilen i farven, jeg har også prøvet at klikke på min udbakke, men der var heller ikke noget i.

Jeg har lige modtaget en PDF fil fra vores turguide med hele arrangementet på, den er på rigtig mange sider, men i behøver ikke at printe den ud, i får den udleveret ved ankomsten til Hotellet.


Vette hilsen
Flemming.

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Hej Flemming Har du ikke fået

Indlægaf C4JOY1 » 25. feb 2013, 10:35

Hej Flemming
Har du ikke fået en tilmelding fra C4JOY3(Susanne Bruun)

vh
Leif

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Tilmeldte til Østrigsturen bedes sende

Indlægaf usa1#137-841 » 25. feb 2013, 13:52

Tilmeldte til Østrigsturen bedes sende mig en mail med jeres Mailadresse, telefonnummer på den Mobiltelefon i medbringer til Østrig, samt et billede af bilen.

Usa1@mail.tele.dk

Hilsen
Flemming.:thumbs:

Henrik R
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. maj 2011, 22:30

Hej Flemming og Grethe! Henrik og

Indlægaf Henrik R » 25. feb 2013, 17:29

Hej Flemming og Grethe!

Henrik og jeg vil rigtig gerne tilmeldes turen og mail er sendt til jer.

Vi glæææder os.

Hilsner fra Joy 3

Henrik & Susanne

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Nu er vi oppe på

Indlægaf usa1#137-841 » 26. feb 2013, 13:44

Nu er vi oppe på 9 :auto: vi skal helst have 6 :auto: mere, det må da kunne lade sig gøre, kom nu.

BEMÆRK. Der er KUN plads til 11 :auto: mere.

HUSK at mange melder sig først i sidste øjeblik, undgå at blive den der desværre ikke nåede det.:angelsad2:

Turen bliver til noget under alle omstændigheder.:party:


Hilsen Flemming.:thumbs:

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Hej Susanne og Henrik. Det var

Indlægaf usa1#137-841 » 26. feb 2013, 13:46

Hej Susanne og Henrik.

Det var godt at i fik kikket på nettet så i ikke gik glip af denne fantastiske tur, vi glæder os til at se jer.


Hilsen grethe og Flemming.


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 123 gæster