Hejsa igen Henrik
Pyha :bag: nu tør jeg godt komme frem igen, jeg fik det straks bedre, da jeg læste din mail.
Vi glæder os meget her i Thisted til at se alle til 5-dagestræffet.
Undskyld Flemming, men jeg synes nu 5-dagestræffet burde være i DK.
Knus Jonna
5 dagestræffet 2012
-
Flensborg ER da et gammelt
Flensborg ER da et gammelt stykke Danmark og så kan vi ja stadig se Sønderjylland, Als m.m.
Men det er da også bare et forslag og jeg er sikker på at Henrik ønsker MANGE flere.
Hilsen
Flemming.
Ps. har Allan tabt sig meget? Ellers skal du nok være forsigtig med Madpakken i baglommen.
Men det er da også bare et forslag og jeg er sikker på at Henrik ønsker MANGE flere.
Hilsen
Flemming.
Ps. har Allan tabt sig meget? Ellers skal du nok være forsigtig med Madpakken i baglommen.
-
Henrik, har jeg fuldstændig misforstået
Henrik, har jeg fuldstændig misforstået noget, eller skrev du, at du ville sende programmet til deltagerne (altså underforstået med posten)? Vi har i hvert fald ikke modtaget noget, ØV:willy_nilly:, jeg har ledt både i, over, under, bagved og foran postkassen, men jeg kan ikke finde noget.
Flemming, skal man ikke finde en meget høj bakke for at se sønderjylland fra Flensborg, ja, som du måske kan forstå, så er jeg ikke særlig godt kendt på Flensborg egnen, men du har da ret, det er et stykke gammelt Danmark.
Et mere forslag til dig, Henrik hvad med Tønder egnen, Rømø osv. forresten kan man se Flensborg derfra?;)
5 dageshilsner fra Jonna
Flemming, skal man ikke finde en meget høj bakke for at se sønderjylland fra Flensborg, ja, som du måske kan forstå, så er jeg ikke særlig godt kendt på Flensborg egnen, men du har da ret, det er et stykke gammelt Danmark.
Et mere forslag til dig, Henrik hvad med Tønder egnen, Rømø osv. forresten kan man se Flensborg derfra?;)
5 dageshilsner fra Jonna
-
Bringer de post ud så
Bringer de post ud så langt nord på?
:o
:o
-
Flemming - Flensborg er en
Flemming - Flensborg er en rigtig ide og Henrik vil være henrykt for at få lov til, at lave en historisk tur til det Sønderjydske. :toetap05:
Bente
Bente
-
Hej alle, vil lige høre
Hej alle, vil lige høre om der er et program, hvis vi ville kikke forbi, en af dagene på 5 dags træf
hilsen medlen 1286 Jens Erik Larsen
PS. Tak for et godt sommertræf 2012
hilsen medlen 1286 Jens Erik Larsen
PS. Tak for et godt sommertræf 2012
Program finder du i indlæg
Program finder du i indlæg # 64
Allan
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
-
Hej Jonna Program er sendt med
Hej Jonna
Program er sendt med posten og også til Thisted nu ved jeg ikke hvordan posten kommer frem i Nordjylland men hvis det stadigvæk forgår på hesteryg kan det jo være det kommer i dag. Ellers giv et kald og jeg sender et nyt dig jer. Jeg har også ekstra med til træffet.
6556
vi ses
Henrik
Program er sendt med posten og også til Thisted nu ved jeg ikke hvordan posten kommer frem i Nordjylland men hvis det stadigvæk forgår på hesteryg kan det jo være det kommer i dag. Ellers giv et kald og jeg sender et nyt dig jer. Jeg har også ekstra med til træffet.
6556
vi ses
Henrik
- Vedhæftede filer
-
- s4011211.jpg (151.68 KiB) Vist 7082 gange
Hov hov I to, Henrik
Hov hov I to, Henrik og Moesgård, nu ikke så frække. Hestediligencen med post har været forbi idag, og vi har modtaget et meget flot program, så der kan I selv se, DET VIRKER. Det er godt, at I tager afsted hjemmefra en dag tidligere med alle de hestekøretøjer, I skal forbi for at komme herop til nordjylland, men jeg kan love jer, at det er det værd. HUSK JERES PAS!!!
Knus til jer begge og alle andre 5-dagestræffere fra
Jonna
Knus til jer begge og alle andre 5-dagestræffere fra
Jonna
-
Hej igen allesammen UNDSKYLD. Dagen efter jeg
Hej igen allesammen
UNDSKYLD.
Dagen efter jeg havde skrevet mit sidste indlæg blev jeg klar over en stor fejltagelse. Jeg havde lavet et indlæg som admin. Grunden til at dette kunne lade sig gøre er: når Allan er logget på som admin på wBulletin, og jeg bruger pc'en og åbner hjemmesiden, er man automatisk logget på som admin. og dette var jeg desværre ikke opmærksom på på tidspunktet. Jeg håber, det kan tilgives.
Med venlig hilsen
Jonna
UNDSKYLD.
Dagen efter jeg havde skrevet mit sidste indlæg blev jeg klar over en stor fejltagelse. Jeg havde lavet et indlæg som admin. Grunden til at dette kunne lade sig gøre er: når Allan er logget på som admin på wBulletin, og jeg bruger pc'en og åbner hjemmesiden, er man automatisk logget på som admin. og dette var jeg desværre ikke opmærksom på på tidspunktet. Jeg håber, det kan tilgives.
Med venlig hilsen
Jonna
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"