Ræs på Ny Hagestedbanen
-
Tiden nærmer sig hurtig til
Tiden nærmer sig hurtig til det store løb. Der er ved at blive monteret lysreklamer på hele anlægget. Men der er plads til flere reklamer så hvis i har noget der skal stå på anlægget eller jeres egne firmareklamer så send det til mig hbfoto@hbtotal.dk og i får jeres reklame på Ny Hagestedbanen. Men jeg skal have tekster eller færdig reklamer inden fredag.
-
Jeg har længe gået og
Jeg har længe gået og overvejet en bannerreklame, men har ikke lige besluttet mig for om det skal være til VM i fodbold Brasilien, Le Mans Banen eller måske Formel 1 i Australien. Så kommer dette fantastiske tilbud at man kan få en plads på "Ny Hagestedbanen"
Større kan det ikke blive!!!!!!!
Jeg sender tekster i aften.
Vi glæder os til det store løb.
Rookie Hans J. Jacobsen
-
Større kan det ikke blive!!!!!!!
Jeg sender tekster i aften.
Vi glæder os til det store løb.
Rookie Hans J. Jacobsen
-
Tiden nærmer sig hurtig til det store løb. Der er ved at blive monteret lysreklamer på hele anlægget. Men der er plads til flere reklamer så hvis i har noget der skal stå på anlægget eller jeres egne firmareklamer så send det til mig hbfoto@hbtotal.dk og i får jeres reklame på Ny Hagestedbanen. Men jeg skal have tekster eller færdig reklamer inden fredag.
Hans Jørgen - vi glæder
Hans Jørgen - vi glæder os til at se bannerreklamer med maskinparken - så kan det være, der er nogle af gutterne der kan lokkes til at komme og hjælpe med at høste?????:coolgleamA::coolgleamA:
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
-
Jeg glæder mig til at
Jeg glæder mig til at se hvad du har fundet ud af. Jeg skal nok sætte tekst og evt. Billede op så det bliver årets reklame.
ps. Er der ikke andre der skal have nogle personlige tekster på til løbet. Hvad med dig Bruno der kunne jo stå, (Bruno har altid drømt om at være nr. 1 men det bliver ved drømmen.)
ps. Er der ikke andre der skal have nogle personlige tekster på til løbet. Hvad med dig Bruno der kunne jo stå, (Bruno har altid drømt om at være nr. 1 men det bliver ved drømmen.)
-
Anni har han en maskinpark
Anni har han en maskinpark jeg troede de høstet med le, så kan de jo godt komme med til Bornholm
Privat besked Kære Henrik både
Privat besked
Kære Henrik både du og jeg ved jo godt at jeg er en nr 1 og du altid er nr 2 men vi siger det ikke til nogen så du ikke bliver drillet
og du ved at det bliver mellem dig og mig:tal::b::boxing_smiley::fek:
P.S. Håber ikke nogen ser denne besked:cheers2:
Kære Henrik både du og jeg ved jo godt at jeg er en nr 1 og du altid er nr 2 men vi siger det ikke til nogen så du ikke bliver drillet
og du ved at det bliver mellem dig og mig:tal::b::boxing_smiley::fek:
P.S. Håber ikke nogen ser denne besked:cheers2:
-
Det håber jeg heller ikke.
Det håber jeg heller ikke. Så lad det bliver imellem os, så giver jeg en ekstra fadøl Bruno
-
Er lige hjemvendt fra 12
Er lige hjemvendt fra 12 dage i solen. Har opdateret hvem der har betalt. De næste par dage skal jeg prøvekører baren og så lige banen.
Vi ses til det store løb med de små biler.
Vi ses til det store løb med de små biler.
Hej Henrik Pengene er på vej,
Hej Henrik
Pengene er på vej, det var en lille smutter.
Glæder os til at se jer.
De bedste Corvette hilsner
Jonna &Søren Skak
Pengene er på vej, det var en lille smutter.
Glæder os til at se jer.
De bedste Corvette hilsner
Jonna &Søren Skak
-
Da Lene og Ulrik desværre
Da Lene og Ulrik desværre har måtte melde afbud. ER DER 2 PLADSER LEDIG TIL OM LØRDAGEN
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"