Hej
Jeg vil gerne tilmelde mig.
Mvh. Anders #258
Efterårs mønstring vest 2019
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
-
Re: Efterårs mønstring vest 2019
Hej,
Jeg vil også gerne tilmelde 2 stk.
Mvh Thomas #1729
Jeg vil også gerne tilmelde 2 stk.
Mvh Thomas #1729
Hej, - lyder godt.
Vil gerne tilmelde mig - men må forlade selskabet, når vi når tilbage til Randers.
Hilsen Jørgen #1017
Vil gerne tilmelde mig - men må forlade selskabet, når vi når tilbage til Randers.
Hilsen Jørgen #1017
Hej folkens
Vi påtænker at tage en overnatning fra fredag til lørdag i forb. med efterårsmønstringen. Er der andre med samme planer, så sig til hvor I overnatter, hvis I kan tåle vort selskab.
Mvh
Jonna & Allan
Vi påtænker at tage en overnatning fra fredag til lørdag i forb. med efterårsmønstringen. Er der andre med samme planer, så sig til hvor I overnatter, hvis I kan tåle vort selskab.

Mvh
Jonna & Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Hej !
vi overnatter på Best Western Plus Hotel Kronjylland, I er meget velkommen til , at gøre os selskab.
hilsen Hanne og Henrik Fyn
vi overnatter på Best Western Plus Hotel Kronjylland, I er meget velkommen til , at gøre os selskab.
hilsen Hanne og Henrik Fyn
- Anders #258
- Geografisk sted: Skælskør
Hej Tina & Flemming
Min starter er netop gået i stykker, og jeg kan ikke nå at få en ny hjem og være køreklar til efterårstræffet på lørdag. Kan I ikke lige skrive en privat besked med betalingsoplysninger mv., så jeg kan godtgøre de udgifter I måtte have på det sene afbud.
God fornøjelse til jer og alle deltagerne.
Mvh. Anders #258
Min starter er netop gået i stykker, og jeg kan ikke nå at få en ny hjem og være køreklar til efterårstræffet på lørdag. Kan I ikke lige skrive en privat besked med betalingsoplysninger mv., så jeg kan godtgøre de udgifter I måtte have på det sene afbud.
Mvh. Anders #258
Hej igen
De "gode" hoteller i Randers havde ingen ledige værelser, da vi bookede i aftes, så vi bor på Motel X lidt uden for byen.
Mvh
Jonna og Allan
De "gode" hoteller i Randers havde ingen ledige værelser, da vi bookede i aftes, så vi bor på Motel X lidt uden for byen.

Mvh
Jonna og Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
kan dsværre ikke komme med,da jeg har bygget c 5"eren lidt om i højre side
udgifter i har haft på min bestilling får jeg en af vejle folkene til at lægge ud for
god mønstring mvh . steen hedebo mdl 1506
udgifter i har haft på min bestilling får jeg en af vejle folkene til at lægge ud for
Anders #258 skrev:Hej Tina & Flemming
Mvh. Anders #258
Hejsa Anders
Det er der desværre ikke noget at gøre ved. Håber du får din starter snarest, så du kan komme på vejen igen inden det er forsent for i år. Der er intet at godt gøre

MVH
Flemming Strand
hedebo skrev:kan dsværre ikke komme med,da jeg har bygget c 5"eren lidt om i højre side
Hejsa Hedebo
Håber ikke ombygningen er af alvorlig karakter.
Der er ikke udgifter som skal dækkes .
mvh
Flemming Strand
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"