Skandinavisk
Nej Nej Nej, du forstår
Nej Nej Nej, du forstår det ikke, se nu godt efter, Suzuki´en har to striber, det beviser at fartstriber hjælper:ack2:
-
Med den slags venner behøver
Med den slags venner behøver du da ikke at have fjender Claus, de er godt nok hårde ved dig.:tal::tal:
Tror du ikke at det er på tide at du får den hjælm af hovedet, eller i det mindste får smidt skjorten så de kan se hvad den dækker, så skal de sgu nok vare deres mund.:beatdeadhorse5:
Husk så det råd jeg gav dig: Hvis du vil være sikker på en andenplads,:sk::auto: så skal du bare lægge dig lige i baghjulet på mig. Haha, eller Tihi som Ulrik ville have sagt.:thumbs:
Hilsen
Flemming.
Tror du ikke at det er på tide at du får den hjælm af hovedet, eller i det mindste får smidt skjorten så de kan se hvad den dækker, så skal de sgu nok vare deres mund.:beatdeadhorse5:
Husk så det råd jeg gav dig: Hvis du vil være sikker på en andenplads,:sk::auto: så skal du bare lægge dig lige i baghjulet på mig. Haha, eller Tihi som Ulrik ville have sagt.:thumbs:
Hilsen
Flemming.
Ja ja, jeg må have
Ja ja, jeg må have dragten på igen, så bliver der ro i rækkerne.
- Vedhæftede filer
-
- kaptain claus.jpg (59.26 KiB) Vist 3787 gange
ups jeg ville ønske jeg
ups jeg ville ønske jeg kunne slette alle mine indlæg, det der er skræmmende:reddevil:
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"