Halløj vi kommer 2 fra Odder er der mulighed for overnatning stadigvæk? uden telt ,eller skal vi tage loftet med :-)
Venlig hilsen
Morten 598
Forårsmønstring Vest 2011 Nordborg
Hej Morten Der er stadig pladser
Hej Morten
Der er stadig pladser fri, så vi behøver ikke Jeres loft denne gang, den lader i bare blive hjemme ;-)
Glæder os til at se Jer.
mvh
Jørgen
Der er stadig pladser fri, så vi behøver ikke Jeres loft denne gang, den lader i bare blive hjemme ;-)
Glæder os til at se Jer.
mvh
Jørgen
Hej Jørgen. Vi kommer også 2
Hej Jørgen.
Vi kommer også 2 fra Fredericia til fuld program.
Vi har selv sørget for overnatning
Med venlig Corvette hilsen
Jonna #1010 og Søren Skak #678
Vi kommer også 2 fra Fredericia til fuld program.
Vi har selv sørget for overnatning
Med venlig Corvette hilsen
Jonna #1010 og Søren Skak #678
-
Hej Hvor er det
Hej
Hvor er det dejligt at der er så mange der bakker op om forårstræffet på Als. Vi er nu 38 biler, og 73 deltagere. Og desværre er de ca. 60 sovepladser som der er, optaget.
Men vi stopper selvfølgelig ikke dem som stadig har lyst til at deltage, dog er det så med telt, eller andre overnatningsmuligheder (Hotel etc. se Jørgen Konradsens indlæg her på siden om muligheder herfor).
Men endnu engang tak for den store opbakning, vi glæder os meget til at se jer.
Hilsen Claus, Jørgen og Futte
Hvor er det dejligt at der er så mange der bakker op om forårstræffet på Als. Vi er nu 38 biler, og 73 deltagere. Og desværre er de ca. 60 sovepladser som der er, optaget.
Men vi stopper selvfølgelig ikke dem som stadig har lyst til at deltage, dog er det så med telt, eller andre overnatningsmuligheder (Hotel etc. se Jørgen Konradsens indlæg her på siden om muligheder herfor).
Men endnu engang tak for den store opbakning, vi glæder os meget til at se jer.
Hilsen Claus, Jørgen og Futte
Hej dernede. Tilde og jeg vil
Hej dernede.
Tilde og jeg vil gerne deltage i hele træffet.
Har fundet overnatning hos Bjarne`Bedandbreakfast
Mvh. Ole nr 545
Tilde og jeg vil gerne deltage i hele træffet.
Har fundet overnatning hos Bjarne`Bedandbreakfast
Mvh. Ole nr 545
Hej Vette Venner Jeg har sammen
Hej Vette Venner
Jeg har sammen med en lokal Vette Fan Fred Jørgensen og hans søster lavet en aftale med mulighed for overnatning i Hytter, derfor kan vi tage imod flere tilmeldinger til vores "lille" træf dog vil deltager prisen være lejen af hytten højere end de 300,- pr. person.
Fred skrev følgende til mig: det koster 500 kr. for et dobbeltværelse inkl sengelinned, håndklæder og sæbe og forbrug ved en overnatning. Hvis der er flere overnatninger i stribe kan der gives rabat. Der er 6 dob. værelser med adgang fra P-plads.
http://havnbjergstationskro.hanshenninghess.dk/
Jeg tror desuden at vi kan presse 3 sengepladser mere ud af posen. Så ring eller skriv
mvh
Jørgen Konradsen
Jeg har sammen med en lokal Vette Fan Fred Jørgensen og hans søster lavet en aftale med mulighed for overnatning i Hytter, derfor kan vi tage imod flere tilmeldinger til vores "lille" træf dog vil deltager prisen være lejen af hytten højere end de 300,- pr. person.
Fred skrev følgende til mig: det koster 500 kr. for et dobbeltværelse inkl sengelinned, håndklæder og sæbe og forbrug ved en overnatning. Hvis der er flere overnatninger i stribe kan der gives rabat. Der er 6 dob. værelser med adgang fra P-plads.
http://havnbjergstationskro.hanshenninghess.dk/
Jeg tror desuden at vi kan presse 3 sengepladser mere ud af posen. Så ring eller skriv
mvh
Jørgen Konradsen
Hej Vette Venner Så har Bil
Hej Vette Venner
Så har Bil nr. 40 meldt sin ankomst til NordAls velkommen Helle og Klaus
Vi er desværre nu ved at være så mange at vi må sige stop vi har dog stadig 3 senge, så bil nr. 41 kan lige presses ind.
Vi forventer at få det færdige program klar her i weekenden, og det vil så blive slået op her på tråden ASAP.
Med venlig hilsen
Als Gruppen
Så har Bil nr. 40 meldt sin ankomst til NordAls velkommen Helle og Klaus
Vi er desværre nu ved at være så mange at vi må sige stop vi har dog stadig 3 senge, så bil nr. 41 kan lige presses ind.
Vi forventer at få det færdige program klar her i weekenden, og det vil så blive slået op her på tråden ASAP.
Med venlig hilsen
Als Gruppen
-
Hej Als Vi vil gerne deltage
Hej Als
Vi vil gerne deltage hele lørdagen hvis muligt.
Sørger selv for evt. overnatning
Vette hilsen
Inge & Finn 652
Vi vil gerne deltage hele lørdagen hvis muligt.
Sørger selv for evt. overnatning
Vette hilsen
Inge & Finn 652
Hej Inge og Finn I
Hej Inge og Finn I er hermed noteret som deltagere. I er bil nr. 41
mvh
Jørgen Konradsen
mvh
Jørgen Konradsen
Hej Alle Vi bliver desværre nok
Hej Alle
Vi bliver desværre nok nød til på nuværende tidspunkt at sige at de som stadig gerne vil deltage kommer på venteliste/afbudsliste. Vi beklager meget, men tilslutningen er meget størrer end vi turde håbe på.
Tusinde tak for den store opbakning. Der er virkelig noget ved at arrangere et træf, når I er så villige til at deltage.
Vi skal gøre alt der står i vores magt for at I alle får en rigtig god weekend.
med venlig hilsen
Als gruppen
:cheers2::grouphug::party::driving::auto:
Vi bliver desværre nok nød til på nuværende tidspunkt at sige at de som stadig gerne vil deltage kommer på venteliste/afbudsliste. Vi beklager meget, men tilslutningen er meget størrer end vi turde håbe på.
Tusinde tak for den store opbakning. Der er virkelig noget ved at arrangere et træf, når I er så villige til at deltage.
Vi skal gøre alt der står i vores magt for at I alle får en rigtig god weekend.
med venlig hilsen
Als gruppen
:cheers2::grouphug::party::driving::auto:
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"