hej Padekær
hvorfor tror du at, jeg har råd til strandvejs villa med havudsigt, 5 biler Der er betalt, moms og afgift, din CORVETTE er jo
uden afgift.
Det er kun fordi. jeg kan snyde. så en som dig kan få et blinkrelæ. Ellers skulle jeg, sælge det hele, men tag nu, den gamle CORVETTE med, så jeg kan sluge noget, benzin fra den. så vi kan komme hjem igen.
ps. vi ses imorgen
Michael
Stumpemarked i Ringsted 9 januar
Det kan forstås sådan at
Det kan forstås sådan at der kommer mange. Er der en der gider tage nogle billeder??
-
Hej Lasse Tak for en hyggelig
Hej Lasse
Tak for en hyggelig eftermiddag og god forplejning, det var dejligt at se så mange af vettevennerne i den kolde tid hvor vi ikke kommer så meget ud.
Der var et flot udvalg af fine stumper.
Tak for en hyggelig eftermiddag og god forplejning, det var dejligt at se så mange af vettevennerne i den kolde tid hvor vi ikke kommer så meget ud.
Der var et flot udvalg af fine stumper.
-
Hej, jeg kommer også, som
Hej, jeg kommer også, som telefonisk meddelt.
Jeg udstiller nedenstående:
![]()
To nyrenoverede Trailing Arms til C3.
C3
Flot arbejde du har gjort der Jan.
-
Super godt initiativ, skønt at
Super godt initiativ, skønt at se alle igen.
Var det ikke en ide at tage op igen, helst lige før sæsongen slutter eller deromkring da der var gode ting at handle .
Meeen det var lidt ærgeligt at nogle af stumperne man lige manglede til at få bilen klar til næste år var på vej fra USA .
Når man kunne havde købt dem af andre som enten havde fejlbestilt eller havde noget godt brugt i overskud som man kunne bruge.
Hyggelig dag med Corvetten i centrum.
Hilsen Peter1030
Var det ikke en ide at tage op igen, helst lige før sæsongen slutter eller deromkring da der var gode ting at handle .
Meeen det var lidt ærgeligt at nogle af stumperne man lige manglede til at få bilen klar til næste år var på vej fra USA .
Når man kunne havde købt dem af andre som enten havde fejlbestilt eller havde noget godt brugt i overskud som man kunne bruge.
Hilsen Peter1030
Super godt initiativ, skønt at
Super godt initiativ, skønt at se alle igen.
Vi kan sagtens gøre det til en tradition, men jeg tror stadig januar er et godt tidspunkt, der er alle i gang med at skrue, men endnu ikke færdige, så de har både brug for stumper samt nogle de kan sælge.
-
Tak for det. Og tak til
Tak for det.
Og tak til Lasse og Co. for et fint arrangement.
- og god rejse.
c3
Og tak til Lasse og Co. for et fint arrangement.
- og god rejse.
c3
Hej Lasse og Familie. Her
Hej Lasse og Familie.
Her fra Tuse-Næs skal lyde et stort tak - både for husly - mad og drikke, og en skøjtetur på pladsen :willy_nilly::party1:.
Jeg håber at arrangementet bliver en tradition, og at endnu flere tager stumper med næste gang - nye som brugte.
Jeg har lagt mine billeder op fra dagen, som forhåbentligt giver lidt misundelse til dem der ikke mødte op - Jeg er sikker på der ikke er nogen af de ca 60 fremmødte der var skuffede. :hurray:
Jeg glæder mig til at møde Jer alle under "Vette" forhold....:streger:
Vh
Padkær
Her fra Tuse-Næs skal lyde et stort tak - både for husly - mad og drikke, og en skøjtetur på pladsen :willy_nilly::party1:.
Jeg håber at arrangementet bliver en tradition, og at endnu flere tager stumper med næste gang - nye som brugte.
Jeg har lagt mine billeder op fra dagen, som forhåbentligt giver lidt misundelse til dem der ikke mødte op - Jeg er sikker på der ikke er nogen af de ca 60 fremmødte der var skuffede. :hurray:
Jeg glæder mig til at møde Jer alle under "Vette" forhold....:streger:
Vh
Padkær
-
Hej Lasse Det var et
Hej Lasse
Det var et flot initiativ du der tog ? hvis du har lyst kan vi godt bruge den første week-end 2012 til et lignende engagement.
Det var dejligt at se at en fjerdedel af deltagerne var jyder.
På klubbens vegne, vil jeg sige tak for en dejlig dag og for at du lagde lokaler til.
Vettehilsen
Knud-Erik #299
Det var et flot initiativ du der tog ? hvis du har lyst kan vi godt bruge den første week-end 2012 til et lignende engagement.
Det var dejligt at se at en fjerdedel af deltagerne var jyder.
På klubbens vegne, vil jeg sige tak for en dejlig dag og for at du lagde lokaler til.
Vettehilsen
Knud-Erik #299
Hej Lasse og familie Der
Hej Lasse og familie
Der skal også lyde en tak fra os, vi håber også det bliver en tradition.
Det er dejlig at se så mange corvette fans.
Edel 1090
Per 1190
Der skal også lyde en tak fra os, vi håber også det bliver en tradition.
Det er dejlig at se så mange corvette fans.
Edel 1090
Per 1190
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"