Hej Flemming
Det virker lidt mærkeligt at man skal sende samtlige oplysninger fra sit kreditkort, især set i lyset af at vi betaler ved udcheckning. Vi kontakter Marienlyst i dag om det, så ja vi er en af synderne.
vh
Leif
Vinterkomsammen og Appetizer til Sommertræf.
Kære Grethe og Flemming Godt
Kære Grethe og Flemming
Godt initiativ. Jeg vil gerne tilmelde mig og min kone - Gitte
På gensyn
De bedste hilsner
Flemming 1204
Godt initiativ. Jeg vil gerne tilmelde mig og min kone - Gitte
På gensyn
De bedste hilsner
Flemming 1204
Hej Flemming Ja jeg er også
Hej Flemming
Ja jeg er også en synder, for som Leif finder jeg det også underlig at jeg skal have mine kortoplysninger til at ligge ved Marienlyst i 3 månder, samtidig med at jeg jo først skal betale ved afrejse.
Hilsen Helle
Ja jeg er også en synder, for som Leif finder jeg det også underlig at jeg skal have mine kortoplysninger til at ligge ved Marienlyst i 3 månder, samtidig med at jeg jo først skal betale ved afrejse.
Hilsen Helle
Hej Flemming Endnu en synder.................:-) David
Hej Flemming
Endnu en synder.................:-)
David
Endnu en synder.................:-)
David
Hej Flemming En synder mere har
Hej Flemming
En synder mere har ringet til hotellet og de ville ikke have nogle kort oplysninger.
Edel 1090
En synder mere har ringet til hotellet og de ville ikke have nogle kort oplysninger.
Edel 1090
Hej Flemming Med alle de syndere,
Hej Flemming
Med alle de syndere, bliver vi nok nødt til at arrangere et besøg i den lokale kirke og få syndsforladelse.
vh
Leif
Med alle de syndere, bliver vi nok nødt til at arrangere et besøg i den lokale kirke og få syndsforladelse.
vh
Leif
Se bare lige her hvordan
Se bare lige her hvordan vores glorier strååååler.....:Angel_anim: :Angel_anim:
:bag:
:bag:
Hej Flemming
vh
Leif
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
-
Hej Flemming En synder mere har
Hej Flemming
Edel 1090
Hej Alle deltagere
Jeg har talt med Mai fra Marienlyst i dag.
Mai har foreløbig reserveret 35 værelser og kan også udvide til flere hvis der er behov, skulle Hotellet blive fyldt op kontakter hun mig når der kun er 5-10 værelser tilbage.
Men lad nu ikke dette få jer til at vente med tilmeldingen, hvis vi på forhånd kan se at vi bliver rigtig mange, er der mulighed for at udvide underholdningen (eller hvad vi finder ud af).
De første 10 tilmeldinger dækker nemlig Musikken, derefter er der kr. 200,- pr. værelse til at feste ekstra for. (forslag modtages gerne).
Meld jer nu til, for skulle der komme noget i vejen kan i ALTID melde fra igen, i hvert fald frem til 20 Januar.
Vi glæder os til at se jer alle.
Vette hilsen fra
Grethe og Flemming.
-
Sidste! I behøver ikke at
Sidste!
I behøver ikke at maile til Hotellet, kun til mig.
Husk at oplyse om i vil have vandudsigt.
Hilsen
Flemming.
I behøver ikke at maile til Hotellet, kun til mig.
Husk at oplyse om i vil have vandudsigt.
Hilsen
Flemming.
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"