Kære Hr. Berg
efter at være hjemvendt fra varmen, kolde ØL og masser af piger med meget lidt tøj på må jeg desværre konstatere at 5 dags træffet er samme tid som jeg skal til F1 i Ungarn
med mine F1 venner,og kan der for desværre ikke deltage i træffet jeg forslog Lene at hun selv kunne deltage i træffet ,men hun vil heller være sammen med de andre F1 enker
end at være sammen med en flok halvgrå og halv fede usexet flæskespisene mænd i deres plasticbiler. ( uha ja det sagde hun ) men hun har jo også en dejlig solbrun sexet mand. ( ja det sagde hun også min dejlige kone).
men i ønskes alle et ritti godt træf.
mvh
Ulrik
5 dagestræffet 2012
-
Hej Ulrik det er syndt
Hej Ulrik det er syndt for dig at du må nøjes med F1, når du kunne få 5 dagstræffet, men du skal ikke være ked af det. Du skal tænke positivt du er solbrændt og lækker for din kone. Vi ses til et andet træf, men vi vil savne jeres lækre brune kroppe,som nok er lidt blegfesen til den tid, så ok i vil skåne os for det syn, men glæder os til at se jer igen.
:party1:
:party1:
tak og ja vi kommer
tak og ja vi kommer helt sikkeret til et af de andre gode træf, for vi kan da ikke undværer alle disse gode og rare corvette folk.
mvh
Ulrik
mvh
Ulrik
-
Kære Hr. Berg efter at være
Kære Hr. Berg
efter at være hjemvendt fra varmen, kolde ØL og masser af piger med meget lidt tøj på må jeg desværre konstatere at 5 dags træffet er samme tid som jeg skal til F1 i Ungarn
med mine F1 venner,og kan der for desværre ikke deltage i træffet jeg forslog Lene at hun selv kunne deltage i træffet ,men hun vil heller være sammen med de andre F1 enker
end at være sammen med en flok halvgrå og halv fede usexet flæskespisene mænd i deres plasticbiler. ( uha ja det sagde hun ) men hun har jo også en dejlig solbrun sexet mand. ( ja det sagde hun også min dejlige kone).
men i ønskes alle et ritti godt træf.
mvh
Ulrik
ULRIK.
Jeg bryder mig slet ikke om den tone du anvender overfor mine venner, tænker du slet ikke på hvordan du kan såre deres følelser? Jeg er jo godt klar over at det er CJH og Hr. Berg du hentyder til og så måske Bondemanden, jeg syntes at du skylder dem alle tre en stor undskyldning, for de ser faktisk slet ikke ud som på de billeder de selv har lagt på denne side,(det er meger værre i virkeligheden:ack2::reddevil::mad:) men enhver anden ville jo også forsøge at pynte lidt på sig selv.
Hilsen
Flemming.:thumbs:
Hej Flemming Jeg syntes halv fed
Hej Flemming
Jeg syntes halv fed er lige til kanten
Jens
Jeg syntes halv fed er lige til kanten
Jens
Undskyld undskyld til alle dem
Undskyld undskyld til alle dem der føler at beskrivelsen ikke passer på dem,men det var alså Lene`s ord.
Men hun giver gerne en Undskyldnings ØL hvis i en dag kigger forbi Djursland.
mvh
Ulrik
Men hun giver gerne en Undskyldnings ØL hvis i en dag kigger forbi Djursland.
mvh
Ulrik
-
Nu er de sidste oplysninger
Nu er de sidste oplysninger kommet på første indlæg om hotellet hvordan man bestiller. Så kom ind i kampen om værelserne.
Det bliver fedt.:hurray: Vi skal :party:og selvfølgelig :cheers2: og der er en masser af dette :auto: når maden kommer :drool5: så vi ses med høj :sifone: og :respekt: for hinanden
Det bliver fedt.:hurray: Vi skal :party:og selvfølgelig :cheers2: og der er en masser af dette :auto: når maden kommer :drool5: så vi ses med høj :sifone: og :respekt: for hinanden
-
Nu vil jeg gerne have
Nu vil jeg gerne have RØD tekst.
Henrik: jeg har dig mistænkt for allerede at have snuppet Suiten, den var ihvertfald optaget, men ved du hvad? Den er dig velundt, det er trods alt dig der laver alt arbejdet.
Vi glæder os til årets store træf.
Hilsen Flemming.
Henrik: jeg har dig mistænkt for allerede at have snuppet Suiten, den var ihvertfald optaget, men ved du hvad? Den er dig velundt, det er trods alt dig der laver alt arbejdet.
Vi glæder os til årets store træf.
Hilsen Flemming.
-
Sidste tilmeldning er 10 marts
Sidste tilmeldning er 10 marts for at være sikker på at bo i hovedbygningen.
Derefter frigives værelserne, men man kan stadigvæk tilmelde sig efter 10 marts
hvis der er værelser.
Derefter frigives værelserne, men man kan stadigvæk tilmelde sig efter 10 marts
hvis der er værelser.
-
Hej Henrik! Der tager den gode
Hej Henrik!
Der tager den gode Flemming helt galt for Suiten er vel beregnet til de 2 ældste og forøvrigt vil vi gerne skifte farve til BLÅ
M.V.H.
Jane og Jens:smash:
Der tager den gode Flemming helt galt for Suiten er vel beregnet til de 2 ældste og forøvrigt vil vi gerne skifte farve til BLÅ
M.V.H.
Jane og Jens:smash:
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"