Hej Hanne og Henrik
Tusind tak for et rigtig godt træf med noget fantastisk godt vejr. Tak til alle for hyggeligt samvær.
Vi vil også gerne tilmelde os til 5 dages træffet til næste år.
Vette hilsen
Gerda og Knud Erik # 299
5 Dages træffet afsluttet for denne gang
-
Hej Hanne og Henrik Fra det
Hej Hanne og Henrik
Fra det Vestjyske skal der også lyde en tak for et godt arrangement. Vi blev så afgjort ikke skræmt fra at prøve det igen.
Efter hjemkomsten fik jeg udskiftet den utætte udstødningspakning, så jeg nu kan trykke til uden at det lyder som en fiskekutter. Jeg er glad for, at det kun er en SB jeg har, jeg kan da sket ikke forestille mig at skulle skifte den på en BB, der er godt nok ikke meget plads.
Margit og Bent
Fra det Vestjyske skal der også lyde en tak for et godt arrangement. Vi blev så afgjort ikke skræmt fra at prøve det igen.
Efter hjemkomsten fik jeg udskiftet den utætte udstødningspakning, så jeg nu kan trykke til uden at det lyder som en fiskekutter. Jeg er glad for, at det kun er en SB jeg har, jeg kan da sket ikke forestille mig at skulle skifte den på en BB, der er godt nok ikke meget plads.
Margit og Bent
-
stor tak til hanne og
stor tak til hanne og henrik, for endnu et skide godt 5 dages træf, vi har som sædvanligt haft nogle dejlige dage. vi ses, om odin og thor vil det, på hudi island
til næste år knus sofie og jan
til næste år knus sofie og jan
-
:hurray:Hej alle vi siger også
:hurray:Hej alle vi siger også tusind tak for en kanon tur, har været en super tur takket været jer alle.
Skriv i din kalender og book din ferie for næste 5 dags træf, bliver fra den 21.07.2011 til 25.07.2011.
på Bornholm, det bliver 5 dage med smæk på. :party1::party1:
Knus Hanne og Hemrik
Skriv i din kalender og book din ferie for næste 5 dags træf, bliver fra den 21.07.2011 til 25.07.2011.
på Bornholm, det bliver 5 dage med smæk på. :party1::party1:
Knus Hanne og Hemrik
[M.V.H. Jane og Jens. NB. Hvad laver
[M.V.H.
Jane og Jens.
NB. Hvad laver Corvettefolket når billen stopper?
Hej Jane og Jens
Vi har corvetterne som skjul for en madklub.:smilielol5:
Edel 1090
Jane og Jens.
NB. Hvad laver Corvettefolket når billen stopper?
Hej Jane og Jens
Vi har corvetterne som skjul for en madklub.:smilielol5:
Edel 1090
-
Det er et F...... godt
Det er et F...... godt billed som Jens og Jane har sat ind -der kunne sættes mange gode talebobler på det;) Det kunne måske bruges som logo for 5 Dages Træf.
Vi er i hvert fald klar til næste års 5 Dages-Sovs & kartoffel-Træf.
Stor hilsen til jer alle!
Bente & Christian
Vi er i hvert fald klar til næste års 5 Dages-Sovs & kartoffel-Træf.
Stor hilsen til jer alle!
Bente & Christian
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"