Ja, tak for initiativet. Vi kommer også begge steder. Ses I Havdrup kl. 11.30 hvis vi ikke hører andet.
Hilsen Birgit og Morten # 435
Garage-kaffe i Karlslunde den 21.04. kl. 1400?
-
- Geografisk sted: Ålsgårde
- Kontakt:
Jeg satser også på at
Jeg satser også på at deltage
-
Hvor ser det godt ud,
Hvor ser det godt ud, at I er så mange, der har lyst til at deltage - herligt ;)
Blot lige en opsummering af programmet, der bliver som følger:
Mødes kl. 1130 hos Gert på Ørstedvej 2, Havdrup, til grillpølser, brød og salat.
Derefter en times crusing i det skønne midtsjælland, og
Ca. kl. 14 ender vi hos Anni & Peter, Nylandsvej 58a, Karlslunde til kaffe & -kage.
:auto:
Vi glæder os til at se Jer alle (Der er stadig plads til flere) og selvfølgelig får vi et fantastisk vejr at nyde turen i.
Mange hilsner
Gert, Anni & Peter
Blot lige en opsummering af programmet, der bliver som følger:
Mødes kl. 1130 hos Gert på Ørstedvej 2, Havdrup, til grillpølser, brød og salat.
Derefter en times crusing i det skønne midtsjælland, og
Ca. kl. 14 ender vi hos Anni & Peter, Nylandsvej 58a, Karlslunde til kaffe & -kage.
:auto:
Vi glæder os til at se Jer alle (Der er stadig plads til flere) og selvfølgelig får vi et fantastisk vejr at nyde turen i.
Mange hilsner
Gert, Anni & Peter
-
Jeg vil også gerne komme,
Jeg vil også gerne komme, hvis ellers jeg kan få liv i "Grimme Gule", som har været staldet op i et par år.
Håber "hun" vil som jeg.
:-) og MVH
Claus
Håber "hun" vil som jeg.
:-) og MVH
Claus
-
Hej Claus! Du skal være velkommen
Hej Claus!
Du skal være velkommen - hvad enten det er med eller uden din gule "skønhed"! :driving:
Du skal være velkommen - hvad enten det er med eller uden din gule "skønhed"! :driving:
-
Hvor er det dog dejligt
Hvor er det dog dejligt at have nogle gode venner, der forstår at man lider af abstinenser i middelsvær grad, når nu ens egen dyt ikke er lovlig før til januar.:gig:
Grundet disse, er det nu også muligt for mig at deltage på lørdag - så nu håber vi bare på nogenlunde vejr.
Ses
Søren
Grundet disse, er det nu også muligt for mig at deltage på lørdag - så nu håber vi bare på nogenlunde vejr.
Ses
Søren
-
Ups - Så kommer der
Ups - Så kommer der 2 Corvetter mere til den fulde pakke.
Lars/Vibeke Riggelsen og Mats/Eva Persson
Vi ses
Lars/Vibeke Riggelsen og Mats/Eva Persson
Vi ses
-
Hermed en hilsen fra Gert
Hermed en hilsen fra Gert -Det er bare alletiders, at der er basis for improvisation. (ju)
"Hej
God ide med en alternativ forårsmønstring.
Hvis der er interesse kan vi eventuelt starte hos mig, Ørstedvej 2, Havdrup, f.eks. kl 11.30. Jeg vil gerne servere nogle grillpølser, brød og salat til frokost. Vi kunne derefter tage en times crusing i det skønne midtsjælland, og ende i Karlslunde til kaffen ved 14 tiden.
MVH
Gert"
Hej, GPS'en påstår hårdnakket at Ørstedvej 2 er i 4622 Solrød. :)
Kan du bekræfte at det er den rigtige adresse man kommer til?
C3
-
Hej Jeg glæder mig til
Hej
Jeg glæder mig til at se jer alle.
Det er i Solrød kommune Havdrup ligger, så det er det rigtige sted. Jeg har dog aldrig selv haft problemer med at mine GPSér ikke har kunne finde adressen som 4622 Havdrup.
Gert
Jeg glæder mig til at se jer alle.
Det er i Solrød kommune Havdrup ligger, så det er det rigtige sted. Jeg har dog aldrig selv haft problemer med at mine GPSér ikke har kunne finde adressen som 4622 Havdrup.
Gert
Jeg vil også gerne deltage,
Jeg vil også gerne deltage, hvis der lige er plads til en til.
mvh
Steffen
mvh
Steffen
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"