Sommertræf 2010
Hmm....ja det kunne være sjovt....men
Hmm....ja det kunne være sjovt....men kun hvis man ikke havde en Vette som lå spredt ud over hele garagen......
OK - yes, så er
OK - yes, så er det jo svært at komme ud på asfalten.
Og de kære vejrguder har lovet regn, ihvertfald på sidste vejrudsigt jeg så på TV'et.
Og de kære vejrguder har lovet regn, ihvertfald på sidste vejrudsigt jeg så på TV'et.
- - fik afviklet en
- - fik afviklet en tur på ca. 50 km'er igår - skønt !!
Og i dag skinner solen igen - det frister da til at vove sig ud af garagen - - efter en lang vinter skal vi have gang i aktiviteterne !!
Og i dag skinner solen igen - det frister da til at vove sig ud af garagen - - efter en lang vinter skal vi have gang i aktiviteterne !!
- - well well -
- - well well - der er nu også noget arbejde i haven - heldigvis.
3070
3070
- Vedhæftede filer
-
- Logo.jpg (2.85 KiB) Vist 8177 gange
-
Sommertræf ? Jeg syntes tråden har
Sommertræf ?
Jeg syntes tråden har skiftet emne, men derfor er det da meget hyggeligt alligevel.
Jeg syntes tråden har skiftet emne, men derfor er det da meget hyggeligt alligevel.
Hej Flemming - ja det
Hej Flemming - ja det må du nok sige.Vi kom jo til at snakke om vore lokale træf ved Skovsøen her i Odense. Men det er jo fordi vi glæder os til at komme igang med sæsonen efter en lang og kold vinter.
Nå - jeg er nok mere vild end de andre !!!!!!!!
Og jeg synes jo da at vi godt kan gå igang allerede her i april måned istedet for at vente til maj måned.
Endnu har det ikke regnet her på Fyn - når vi sådan kigger lidt tilbage i tiden - men det kommer jo nok.
Vette hilsner fra - Lauge
- - nu er klokken 20.45 - og det blæser og er hundekoldt - fortsat go' påske.
:seeya:
Nå - jeg er nok mere vild end de andre !!!!!!!!
Og jeg synes jo da at vi godt kan gå igang allerede her i april måned istedet for at vente til maj måned.
Endnu har det ikke regnet her på Fyn - når vi sådan kigger lidt tilbage i tiden - men det kommer jo nok.
Vette hilsner fra - Lauge
- - nu er klokken 20.45 - og det blæser og er hundekoldt - fortsat go' påske.
:seeya:
Hej Vette venner - årets
Hej Vette venner - årets første træf på engen ved den kønne Skovsø blev alletiders. Vetterne (gamle såvel som nye) + flere andre amerikanerbiler skinnede omkap med solen.Det var et godt træf - masser af bilsnak, og mange tilskuere satte en streg under en virkelig go' dag - vi ses igen - Lauge
Eij... pis indbetalingen var d.
Eij... pis indbetalingen var d. 15. Kan det stadig nås hvis jeg indbetaler i dag?
Så er vi to det
Så er vi to det skal ikke ske mere, indbetalingen kommer i dag håber at det er ok ?
-
Hejas :) Ja, der
Hejas :)
Ja, der er helt ok at I indbetaler i dag, og hvis der er flere derude der ikke har fået meldt sig til endnu.... kan det stadig nås :)
Vi ses.
Jørgen Halvorsen
Fyn-Gruppen
Ja, der er helt ok at I indbetaler i dag, og hvis der er flere derude der ikke har fået meldt sig til endnu.... kan det stadig nås :)
Vi ses.
Jørgen Halvorsen
Fyn-Gruppen
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"