Wienersnitsel komsammen.
-
:tal: Så er det på
:tal: Så er det på SØNDAG det sker, vi er 21 :party::party:glade Corvettefolk, men der er plads til mange flere, skal i ikke med? :cheers2:
-
Super tak Grethe og Flemming
Super tak Grethe og Flemming for en hyggelig aften med gode venner. Vi er bare så meget klar til næste gang.
PS. Når vi nu ikke kan køre i vores biler er det fantastisk med en madklub imens vi venter på godt vejr.
Hanne og Henrik
PS. Når vi nu ikke kan køre i vores biler er det fantastisk med en madklub imens vi venter på godt vejr.
Hanne og Henrik
Vi kan ligeledes tilslutte os
Vi kan ligeledes tilslutte os at det var rigtig hyggeligt og i dejlige omgivelser, meeen jeg kunne dog blive en kende bekymret da Claus begyndte på det med hans vatpinde og podning.
Leif og Marianne
Leif og Marianne
-
Var det DET der kom
Var det DET der kom en Porsche 911 ud af?
Rolig nu, i har misforstået
Rolig nu, i har misforstået det hele, Det der med Porschen og vatpinden var bare en spøg, Corvetten er stadigvæk i garagen.
Og i øvrigt, så tak for en hyggelig aften:yo: mad og røverhistorier er altid godt.
Og i øvrigt, så tak for en hyggelig aften:yo: mad og røverhistorier er altid godt.
Jette og jeg siger også
Jette og jeg siger også tak for sidst. Hyggeligt at møde både gamle og nye venner. :thumbs:
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"