Vi er også med på super tur til bornholm:hurray:
glæder os Sofie og Jan 38 :rofl:
5 dagestræffet
Hej med jer Det er med
Hej med jer
Det er med blødende hjerte, at vi må overgive os og med bøjede hoveder meddele, at vi er nødt til at springe fra igen til 5-dages træffet. Der er kommet en familiefest på tværs.... ÆV ÆV ÆV og 3 gange ÆV!!!!
:noide::toetap05::nopity:og ..........:beatdeadhorse5:
Med sørgelige vettehilsner
Peter, Anni og Bella
Det er med blødende hjerte, at vi må overgive os og med bøjede hoveder meddele, at vi er nødt til at springe fra igen til 5-dages træffet. Der er kommet en familiefest på tværs.... ÆV ÆV ÆV og 3 gange ÆV!!!!
:noide::toetap05::nopity:og ..........:beatdeadhorse5:
Med sørgelige vettehilsner
Peter, Anni og Bella
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....
-
Aprilsnar håber jeg..
Aprilsnar håber jeg..
-
Hr. Berg, Hvornår kan man
Hr. Berg, Hvornår kan man blive rød? :)
Jan
Jan
-
Så er der kommet farver
Så er der kommet farver på. Er der ikke flere der skal med på denne fantastiske tur.
Hvad så med de gode
Hvad så med de gode mennesker der er noteret med "Sort" :party1:
Mvh Frank1228
Mvh Frank1228
-
De har ikke snakket med
De har ikke snakket med hotellet endnu, men det kommer vel. Flemming har en hæs stemme efter indspildning af Corvette sangen. Og Edel har fået syet sin hånd fast i en blå skjorte og maskinen så hun kan ikke nå telefonen.:party1:
Forsøger om fruen kan overtales,
Forsøger om fruen kan overtales, men det vil formentlig være et ufravigeligt krav at hun får lov til at synge Corvettesangen på færgen og hver aften solo på hotellet:rolleyes:
Kim
Kim
-
Forsøger om fruen kan overtales,
Forsøger om fruen kan overtales, men det vil formentlig være et ufravigeligt krav at hun får lov til at synge Corvettesangen på færgen og hver aften solo på hotellet:rolleyes:
Kim
Henrik, nu må du for en gangs skyld vise storsind og lade Jette synge solo, det er da trods hyggeligt at have Jette og Kim med og hvis det bare er det der skal til må du bøje dig, ellers :beatdeadhorse5:
Sussi og Leo sang da også fantastisk :smilielol5::smilielol5: og vi kan jo ikke undvære vores forsanger.
Hilsen
Grethe og Flemming.:streger:
-
Ja selvfølgelig skal de med
Ja selvfølgelig skal de med Flemming jeg giver gerne mikrofonen til Jette. Jeg har snakket med hotellet og de laver en scene og sørgere for spotlys, så det ser stort og flot ud når hun går på, hver aften. Det bliver stort.
:party1:
:party1:
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"