Invitation til Fast & Furious Car Show i Fredericia

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
admin

Invitation til Fast & Furious Car Show i Fredericia

Indlægaf admin » 13. mar 2011, 10:32

Medlemsinfo har modtaget følgende fra Hans-Jørgen Hitz:

Jeg er med til at arrangere bl.a. Fast & Furious Car Show i Fredericia
Messecenter, Mosten Race Day, Allingåbro Motor Festival, samt Scandinavian
Custom show i Bella Centret.
I Fredericia til Fast & Furious Car Show d. 29 ? 30 april 1 maj, står jeg for aktiviteterne på køreteknisk anlæg umiddelbart op af messecentret, hvor vi bl.a. laver drifting, kørsel med publikum, en afdeling af DM i legendcars, gokart m.m.
Jeg vil i den forbindelse høre, om Corvette club Danmark, kunne samle et felt af Corvetter til at cruise nogle omgange på banen, og efterfølgende holde parkeret udenfor banen, så publikum kan se de flotte biler og evt. tage en snak med de stolte ejere.
Der medfølger 2 fribilletter til hver bil, som giver adgang til Fast & Furious Car Show i Messecentret, samt selvfølgelig Streetfire Motor Park.
Du må gerne skrive, at såfremt de har et billede af bilen, må de meget gerne vedhæfte det til vores hjemmeside som promotion.
Der er oprettet en Corvette Cruise tilmelding på www.Streetfire.dk , så de vil kunne se deres navn på vores hjemmeside når de er tilmeldt, og andre i Corvette Clubben kan følge med i, hvem der deltager, og måske lade sig inspirere til at deltage.

UDSTILLING SAMT CRUISE LØRDAG d.30 APRIL
MØDETID MELLEM 10:00 OG 11:00
TILMELDING SENEST 23 APRIL PÅ

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"