Bakketur
Jeg har ingen arbejdsproblemer, så
Jeg har ingen arbejdsproblemer, så jeg kommer også. :-)
-
Det ser lidt tyndt ud
Det ser lidt tyndt ud med tilmeldingerne, hvad siger i til hvis det bliver en Lørdag i stedet for, måske i starten af Juni ?
Svar hurtigt.
Svar hurtigt.
Hej Grethe og Flemming Det afhænger
Hej Grethe og Flemming
Det afhænger meget af datoen, så jeg bliver nød til at sige, at viljen mangler ikke og hvis lørdagen er ledig, så er jeg med.
Godt initiativ
Bedste hilsner
Flemming:auto::auto::auto:
Det afhænger meget af datoen, så jeg bliver nød til at sige, at viljen mangler ikke og hvis lørdagen er ledig, så er jeg med.
Godt initiativ
Bedste hilsner
Flemming:auto::auto::auto:
Hej Grethe og Flemming -
Hej Grethe og Flemming - Vi kan både først og sidst i juni.
De bedste hilsner
Kathe & Søren #1012
De bedste hilsner
Kathe & Søren #1012
-
Det ser lidt tyndt ud
Det ser lidt tyndt ud med tilmeldingerne, hvad siger i til hvis det bliver en Lørdag i stedet for, måske i starten af Juni ?
Svar hurtigt.
Tak for hurtig tilbagemelding fra TO af jer, hvis jeg ikke hører fra flere holder vi fast på tirsdagen, 8 er jo bedre end 2 ikke. Men der plejer jo at komme en del tilmeldinger i sidste øjeblik, så vi håber på en hel del flere end de 8.
Vette hilsen
Flemming.
-
Jeg Peter #1030 og Indy1978
Jeg Peter #1030 og Indy1978 #968 kører sammen i min Corvette,vi vil gerne tilmeldes!
-
Jeg vil gerne deltage 28/6
Jeg vil gerne deltage 28/6 og evt. også min kone Karina. Dog med forbehold for en lille risiko for at jeg muligt skal rejse til Frankrig den uge.
Vette hilsen,
Bjørn
Vette hilsen,
Bjørn
vi vel gerne deltage 2stk hilsen
vi vel gerne deltage 2stk
hilsen Solvejg jean 852
hilsen Solvejg jean 852
-
Hej Corvettevenner Jeg har talt med
Hej Corvettevenner
Jeg har talt med Bakken i dag, vi fastholder datoen Tirsdag d. 28.06.2016 men de anbefalede at vi først kom kl.14.00 da der så vil være flere tilskuere, så bemærk lige de ændrede tider.
Der er nu tilmeldt 11 :auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto:og mon ikke der kommer en hel del flere.
:tal:Tilmeld jer NU.
Vette hilsen
Flemming.:thumbs:
Jeg har talt med Bakken i dag, vi fastholder datoen Tirsdag d. 28.06.2016 men de anbefalede at vi først kom kl.14.00 da der så vil være flere tilskuere, så bemærk lige de ændrede tider.
Der er nu tilmeldt 11 :auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto::auto:og mon ikke der kommer en hel del flere.
:tal:Tilmeld jer NU.
Vette hilsen
Flemming.:thumbs:
Hej Flemming Jeg er ikke arbejdsramt,
Hej Flemming
Jeg er ikke arbejdsramt, så jeg kommer gerne
Hilsen Bo 665
Jeg er ikke arbejdsramt, så jeg kommer gerne
Hilsen Bo 665
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"