Forårsmønstring ØST 2016

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
usa1#137-841

Forårsmønstring ØST 2016

Indlægaf usa1#137-841 » 9. aug 2015, 15:52

Hej Corvettevenner

Hvis der er et par ildsjæle der har lyst til at afholde Forårsmønstring Øst næste år har jeg fået en invitation fra BAKKEN der rigtig gerne vil se os igen hvis vi har lyst til at gentage successen.

Jeg vil ikke stå for træffet igen igen men jeg vil gerne være bindeled til Bakken og Valentino hvis det ønskes.

Ville det ikke også være fint hvis det kunne afholdes i området Køge / Roskilde ?

Så kunne man måske også finde ud af noget på "Roadhouse" med noget 60er musik.

Vette hilsen
Flemming.

Anni

Hej Flemming! Det lyder da rigtig

Indlægaf Anni » 13. aug 2015, 11:02

Hej Flemming!

Det lyder da rigtig godt, at de ude på BAKKEN var så glade for at have os trillende rundt mellem publikum. Det var også rigtig hyggeligt for os i de 4-hjulede.:thumbs:

Mht. tilbagemelding om der er nogle ildsjæle, der har lyst til at tage sig af Forårsmønstring ØST 2016, kan det være, at reaktionen har været "lig nul" - fordi mange medlemmer kun lige er ved at komme tilbage efter sommerferie-perioden. - ;) - men selvfølgelig vil BAKKEN vel gerne have besked inden de lukker ned for vinteren, om de kan forvente besøg eller ej ....

For vores vedkommende ligger Forår 2016 stadig meget langt ude i fremtiden - men jeg er helt sikker på, at bolden nok skal blive samlet op - på et tidspunkt. :jun:
- Indtil videre vil vi glæde os til Skandinavisk træf og Efterårsmønstring Vest 2015.

Mange vette-lige hilsner
Anni
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....

usa1#137-841

Vi fik jo ideen til

Indlægaf usa1#137-841 » 13. aug 2015, 13:23

Vi fik jo ideen til Bakken da vi var derude i foråret og så en stor plakat hvor de meddelte at Mustang klubben kom derud på en angiven dato.

Da vores aftale blev lavet var det for sent at reklamere for os, så derfor kunne det være rart at være i god tid denne gang.

Flemming.

Hans J. Jacobsen

Kære Flemming Bakken er et fantastiske

Indlægaf Hans J. Jacobsen » 16. aug 2015, 16:36

Kære Flemming
Bakken er et fantastiske sted...og er helt sikkert et nyt besøg værd...
vi har ikke lige overskud pt til at arrangere træf - det kommer 😜 - MEN vi er ALTID glad for at deltage og nyder at så mange ta'r det store slæb.
Vi er desværre forhindret til efterårstræffet, MEN vi glæder os allerede til forårstræffet 🍻🍻🍻🍻🍷🍷🍷🏩🇩🇰🇩🇰🇩🇰👠👠💃💃💃
vettekram fra Karen Margrethe og Hans Jørgen

Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"