Hej Allesammen.
Her kommer min opdatering ang. på lørdag. Det vokser sig større og større, og ja, det bliver rigtig stort kære venner.
Børnene ved ikke at de skal ud at køre, kun en form for bilshow er lagt ind i deres program fra 10-12. Jeg kan sgu næsten
ikke vente med at se deres ansigter. En ven af familien Sørensen kommer i en vaskeægte gammel rød brandbil ombygget
af Søgaards Bryghus til rullende bar med fadølshaner og hele molevitten incl. øl og vand til bl.a os. Denne brandbil kører bagerst
i kortegen, og det skulle ikke undre mig hvis der er med sirenen tændt. TV 2 er på pletten og filmer løs, Ude & Hjemme og diverse
presseorganer er tilstede. I dag d.7 aug har BT en artikel om Jespers drøm går i opfyldelse. Værd at læse.
Jeg er oppe på 12 sikre Vetter nu, omvendt kommer der kun 2, max 3 Farrarier, og lidt Porche, så der er en bil til hver deltager.
Jeg har stadig 3 usikre Vettevenner, og jeg tror altså vi bliver flere.
Jeg er simpelthen så glad over vi kan være med til dette støttearrengement, og ikke mindst den opbakning i giver projektet. Tak for det.
På gensyn
Niels Mozart
Et godt formål kommer på TV2 4 og 11 nov.
-
Nej, hvor det bare lyder
Nej, hvor det bare lyder SÅ godt. Vi glæder os til at møde alle til dette meget specielle "træf"
Vettehilsner Allan og Jonna
Vettehilsner Allan og Jonna
-
Hvis det ikke er for
Hvis det ikke er for sent vil vi gerne komme
Hilsen Jen Kr #1110
Hilsen Jen Kr #1110
Hej Jens Kristian Du/i er meget
Hej Jens Kristian
Du/i er meget velkommen.Det gør vel ikke du er Corvette nr 13.
Det vokser sig større og større dag for dag. Det sidste er at ejeren af Ryå is, som kommer i hans gule
C3, også stiller op med firmaets IceTruck med is til alle.
Du har sikkert læst programmet om mødested og extra puder til de små gæster.
Vi ses ved Rold Storkro lørdag senest 09.45
På gensyn
Niels Mozart
Du/i er meget velkommen.Det gør vel ikke du er Corvette nr 13.
Det vokser sig større og større dag for dag. Det sidste er at ejeren af Ryå is, som kommer i hans gule
C3, også stiller op med firmaets IceTruck med is til alle.
Du har sikkert læst programmet om mødested og extra puder til de små gæster.
Vi ses ved Rold Storkro lørdag senest 09.45
På gensyn
Niels Mozart
Hej Hvis der mangler en bil
Hej
Hvis der mangler en bil deltager jeg gerne
Venlig hilsen
Jan Christensen
Karup
Hvis der mangler en bil deltager jeg gerne
Venlig hilsen
Jan Christensen
Karup
Hej Jan Du er også meget
Hej Jan
Du er også meget velkommen på lørdag. Tak fordi du vil være med til at glæde og give disse børn
en på opleveren. Jeg går ud fra du har finlæst hele aktiviteten. Men du er altid velkommen til at ringe
til mig hvis du har HV-spørgsmål 20644060
På gensyn på lørdag v. Rold Storkro kl 09.45 senest. Du er Corvettetilmelding nr 14
Hilsen
Niels Mozart
Du er også meget velkommen på lørdag. Tak fordi du vil være med til at glæde og give disse børn
en på opleveren. Jeg går ud fra du har finlæst hele aktiviteten. Men du er altid velkommen til at ringe
til mig hvis du har HV-spørgsmål 20644060
På gensyn på lørdag v. Rold Storkro kl 09.45 senest. Du er Corvettetilmelding nr 14
Hilsen
Niels Mozart
Kære Corvetteejere. Jeg vil gerne
Kære Corvetteejere. Jeg vil gerne sige tak til jer alle som kom fra nær og fjern i dag for at glæde en masse børn, og deres
familier, i var med til at give børnene en uforglemmelig oplevelse. Hele 14 flotte Corvetter stod bare klar sanneb ned jer.
Jeg skulle overbringe en særlig tak til jer fra Jesper og hans familie som syntes det vi gjorde var helt fantastisk for børnene.
Hvor er det dejligt at kunne gøre en forskel på deres hverdag med det vi nu engang var i stand til.
Også et stort tak til de ikke medlemmer som bakkede op om eventen i dag. Også tak til Lindhard fra Ryå Is som bare stillede
op med både bil og is. "Brandbilen" fra Søgaards Bryghus ramte også plet. Fantastisk.
Jeg vil snart modtage nok 1000 billeder, både fra vores egen fotograf Mads, som fulgte os lige fra morgenstunden, men også
TV2 som vil sende mig det de tog. Ud fra denne kæmpedynge af billeder vil jeg udvælge dem med særlig interesse for os, og
sætte dem ind i vores Galleri. Dem der evt. ønsker hele molivitten kan skrive deres mail til mig til niels.mozart@mail.dk
Til slut vil jeg nævne at der er blevet filmet rigtig meget i dag, ja faktisk hver dag i Jespers liv. TV2 er ved at lave en fortsættelse
af Jesper fra Poulstrup, som bliver sendt i 2 afsnit på landsdækkende i november. Der kommer en reminder på vores hjemmeside.
Dorthe og jeg er ved at fordøje dagen, og alle de store øjeblikke vi mødte. Godt jeg havde lidt kleenex med.
Fortsat god sommer, og på gensyn til Efterårstræffet.
Mange hilsener
Niels Mozart
familier, i var med til at give børnene en uforglemmelig oplevelse. Hele 14 flotte Corvetter stod bare klar sanneb ned jer.
Jeg skulle overbringe en særlig tak til jer fra Jesper og hans familie som syntes det vi gjorde var helt fantastisk for børnene.
Hvor er det dejligt at kunne gøre en forskel på deres hverdag med det vi nu engang var i stand til.
Også et stort tak til de ikke medlemmer som bakkede op om eventen i dag. Også tak til Lindhard fra Ryå Is som bare stillede
op med både bil og is. "Brandbilen" fra Søgaards Bryghus ramte også plet. Fantastisk.
Jeg vil snart modtage nok 1000 billeder, både fra vores egen fotograf Mads, som fulgte os lige fra morgenstunden, men også
TV2 som vil sende mig det de tog. Ud fra denne kæmpedynge af billeder vil jeg udvælge dem med særlig interesse for os, og
sætte dem ind i vores Galleri. Dem der evt. ønsker hele molivitten kan skrive deres mail til mig til niels.mozart@mail.dk
Til slut vil jeg nævne at der er blevet filmet rigtig meget i dag, ja faktisk hver dag i Jespers liv. TV2 er ved at lave en fortsættelse
af Jesper fra Poulstrup, som bliver sendt i 2 afsnit på landsdækkende i november. Der kommer en reminder på vores hjemmeside.
Dorthe og jeg er ved at fordøje dagen, og alle de store øjeblikke vi mødte. Godt jeg havde lidt kleenex med.
Fortsat god sommer, og på gensyn til Efterårstræffet.
Mange hilsener
Niels Mozart
-
Kære Corvettevenner. Det var rigtig godt
Kære Corvettevenner.
Det var rigtig godt gået af alle jer der deltog, vi må gøre noget mere for de syge børn.
Jeg skal selv deltage i et event for syge børn lørdag den 6 September på Hillerød Sygehus og mandag den 22 September på Hvidovre hospital, der kan sikkert også bruges nogle flere Corvetter.
Vette hilsen
Flemming.
Det var rigtig godt gået af alle jer der deltog, vi må gøre noget mere for de syge børn.
Jeg skal selv deltage i et event for syge børn lørdag den 6 September på Hillerød Sygehus og mandag den 22 September på Hvidovre hospital, der kan sikkert også bruges nogle flere Corvetter.
Vette hilsen
Flemming.
-
Hej Niels, det var en
Hej Niels, det var en fantastisk dag :) skønt at se alle de glade børn og skønt at se så mange voksne blive til børn igen - efter en tur i Corvetten :) det stiller vi gerne op til en anden god gang. Fortsat god weekend alle sammen.
Hanne og Kristian
Hanne og Kristian
-
Tak for en oplevelsesrig dag
Tak for en oplevelsesrig dag til alle, der deltog. Der blev kørt rigtig mange ture i Corvetterne, og de stakkels mennesker fra Ferrari klubben fik overhovedet ingen køreture, synd for dem. Jeg tror, alle følte noget specielt i dag, især når man så og snakkede med de bitte små Progeria børn og deres familier, de var alle glade og parat til alle de oplevelser. de kunne få.
Mange tak for en fantastisk dag! Vi kommer gerne en anden gang.
Allan og Jonna
Mange tak for en fantastisk dag! Vi kommer gerne en anden gang.
Allan og Jonna
Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"